zaterdag 13 augustus 2016

Een hele leuke middag..............

Wat een lief plaatje is dit hé? Dit kreeg ik bij mijn aankopen gister middag in Huizen.
Ik was even met manlief naar Steekjes & Kruisjes.
Dat is zo'n leuke winkel, echt, je kan daar genieten.
Natuurlijk had ik binnen de kortste keren een tasje vol met spullen....
Dit was het allemaal.
Leuke rode veiligheidsspeldjes om je redwork mee op te leuken.
Ik heb kleintjes en een maatje groter.
2 pakjes lieve lapjes. Ik denk dat ik er hartjes van ga maken en ik heb nog oude sleutels, mmmmmmm
Dit is heel mooi borduurgaren, goeie dikte hoef je niet te splitsen, dus nu redwork en bluework.
De patroontje die ik al heb ga ik dus ook nog een keer in het blauw maken, leuk toch?
Een paar schattige patroontjes, vooral die haan, ja, ik ben een kippenfan.
Maar zo'n letterlapje is ook altijd wel mijn ding.
En hiermee kan je een heeeel klein jojootjes maken.
Ik had een leuke middag, en manlief ook, mocht hij lekker even een stukje autorijden.
We deden weer even mee met de gekte op de weg.

Gistermorgen was ik nog mee met zwangere dochter naar de echoscopie van haar ongeboren baby.
Dat was heel leuk, die mevrouw die het deed vond het ook leuk dat ik mee was.
Zij dacht dat ik niet goed wist wat het was, want vroeger was dit er niet. Ik vertelde haar dat ik van alle twee mijn dochters een echofoto heb. Dat vond ze heel bijzonder gezien de leeftijd van mijn meiden.
Het baby'tje in de buik zag er goed uit, alles oké, gelukkig.
Nee, ik vertel niet wat het wordt, dat is een verrassing.[ voor mij nu niet meer ]
Gezellige zaterdag,
groetjes,









Geen opmerkingen:

Een reactie posten