zondag 2 april 2023

Een weekje tussen bed en bank..............

En zo begon mijn afgelopen week.....Zondag gezellig uit eten geweest met familie en daar al wel een onaardig gevoel in mijn keel gekregen en thuis gekomen zat ik binnen een kwartier te klappertanden van de koorts......
Hup naar bed en een afschuwelijke nacht doorgemaakt met nog meer keelpijn.....en koorts....dus de volgende dag, maandag, maar in bed gebleven.
Mijn lief ging met auto's spelen dus ik moest er wel even uit om de hond uit te laten. Om dat te doen moest ik heeeeel veeeel  moed verzamelen maar het lukte......

Daarna maar op de bank in de kamer gaan liggen en wat eten voor mijn lief klaar gemaakt....gauw klaar want ik hoefde niks......en dit zo tot en met donderdag.....
Wat een akelige week.....nergens zin in .......niks voor mij...
Ik ben deze week wel 2 kg. lichter geworden, dat dan weer wel.....
Maar gelukkig zijn bijna alle klachten vertrokken dus kon ik gelukkig wel naar de regiodag van het Quiltgilde......dat was mijn grootste angst dat ik dat moest laten schieten want het is altijd zo'n leuke, gezellige dag........en dat was het dit keer ook weer, heel gezellig.
Ik had voor de show en tell 2 fietskussentjes gemaakt van een heel groot borduurwerk en heb daar over verteld en ik had foto's mee van de memory kussens en daar ook het een en ander over verteld.
Wat we gingen maken in de workshop was natuurlijk een beetje paassfeer. Een eiermandje voor 4 eitjes. Kan het niet laten zien want door mijn geklets met jan en alleman, had ik mijn werk niet af. Zo gaat dat, niet erg hoor, komt vanzelf wel goed.
's Middags gingen we een zelfportret maken, als je dat leuk vond, of een portret van iets anders, een kat, een haas of een olifant. Het maakte niet uit.
Er was ook nog een winkeltje natuurlijk , en wel een hele leuke gezellige winkel.
Qwille, uit Langelille, dat is in Friesland.
Dit winkeltje had hele leuke stofjes, kleine pakketjes, echt veel, dus ook nog maar wat gekocht. Ja, je moet een winkel toch even sponseren, anders hoeven ze niet te komen.

Het blijft bij dit korte verhaaltje want zoveel heb ik niet beleefd afgelopen week, helaas...
Volgende week weer een goeie week mag ik hopen.
 Fijne zondag, groetjes, Marion.

Straatnaam bordjes zijn in Frankrijk ook foto waardig     { vind ik }









 

4 opmerkingen:

  1. Je hebt het weer achter de rug ,beter hier dan op vakantie .

    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer beter voelt 🙏

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer mooi geschreven en soms moet je goed naar je lichaam luisteren. Ik lag vanaf zondag al in de lappenmand en knap nu pas op na 1 week. Fijn weekend en groetjes Djoeliah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt wel of de griep ( hopelijk geen Corona) ineens door blogland gaat. Hopelijk ben je weer opgeknapt.

    BeantwoordenVerwijderen