zondag 5 september 2021

Vandaag restaurantje spelen......

Inderdaad het is zondag vandaag en mijn schoonzusje en zwager komen vanavond bij ons eten. Ze willen graag mosselen eten, en waarom? Nou, als ze wel eens in een restaurant zijn zien ze mensen mosselen eten en dan staat daar zo'n gezellige pan op tafel en je mag het met je handen eten, dus het lijkt ze gewoon gezellig,  maar...........
Ze weten niet of ze mosselen lekker vinden.
Dus dat is mijn uitdaging vandaag.
Nou ben ik niet voor een gat te vangen dus ik maak gewoon 2 gerechten, net zo makkelijk.


 



Ik ga mosselen maken en kip-kapsalon, dan is er vast iets wat ze lekker vinden.
Kip-kapsalon en mosselen hebben wel wat gemeenschappelijks.....namelijk knoflooksaus, Vlaamse frieten, en het eet gezellig.... De mosselen die eventueel overblijven ga ik gewoon bakken, dat is namelijk ook erg lekker.
Dus restaurant Blaauw is vanavond voor 2 genodigden geopend, wordt gezellig.

Wat ik nog meer wilde vertellen.....
Ik heb ook nog weer een caravan-tas gemaakt, nummer 10!
Het blijft zo'n leuk kadootje om aan iemand te geven die een caravan heeft, dus ik maak er gewoon weer een.


Vandaag lekker van het zonnetje genieten, doen....... want het is al september......
Gezellige dag, groetjes,
Marion.







1 opmerking: