zondag 12 september 2021

Een Nederlands uitstapje......



Het is een foto van een theedoek en die ligt op mijn caravan tafel, dat betekent dus dat ik in de caravan zit. We zijn zelfs in een wijngebied, dus vrij zuidelijk in ons eigen Nederland. Door de ziekte van mijn lief de afgelopen maand durfden wij het niet aan om naar onze geliefde stek in Frankrijk te gaan, de Bourgogne streek. Dat was ons plan want de wijn voorraad is op, zo simpel is het. Mijn lief is een gezellige wijndrinker en ik help hem dan ook mee proeven, zo vullen wij elkaar goed aan. Corona gooide natuurlijk vorig jaar al roet in het wijngebeuren maar ook nu durfden wij het niet aan om naar Frankrijk te gaan, dus dan maar zo zuidelijk mogelijk, het Limburgse Geuldal, ook een geliefde plek van ons.
Vandaag, 12 september, wordt mijn lief 71 jaar oud, en ik heb hem veel gezondheid gewenst want dat was het afgelopen half jaar ver te zoeken, de gezondheid bedoel ik dan. Hij is al sinds 18 januari met zijn longen aan zeuren en dat moet maar eens ophouden.
Maar goed nu zijn we dan toch lekker weg en de zon schijnt dus wat willen we nog meer.

Ik had zelfs nog een leuk kadootje gevonden.....
sokken met een tent en een verrekijker, en sokken met wandelschoenen en een kompas.....en die chocolade.....dat is een favoriet kado van mijn lief. De sokken zag ik overigens bij de Jumbo, ze hadden ze ook met cupcakes, echt zo leuk.
We gaan er samen een gezellige dag van maken....

Jullie ook een fijne zondag, groetjes, Marion.
We blijven even in caravansferen......zo fijn om even weg te zijn.....








 

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Leuke cadeautjes😊
    Fijne dag en fijne vakantie🎉🎉

    BeantwoordenVerwijderen