zaterdag 28 augustus 2021

Geweldig.....we mogen weer.....

Jullie vragen je wellicht af wat we weer "mogen".....nou dat zal ik even vertellen....

Gister, laat in de middag, kreeg ik nog mijn Quiltnieuws in de brievenbus. Ja, de post komt hier soms heel laat....of die postbode houdt van uitslapen of hij doet de bezorging in heel Westfriesland, ik heb geen idee, maar het is soms laat, ja, wel eens 7 uur in de avond.

Maar goed ik heb mijn lijfblad en bladerde daar even in en zag toen op de laatste pagina dat wij een....

Regiodag krijgen { als Covid het toelaat} op 6 november a.s.....
Nou dan wil je toch dansen op de Vulkaan.....

Het blijkt nog te kunnen ook.....hahaha...
Maar o wat fijn, een regiodag in aantocht. Eindelijk iedereen weer eens zien en spreken....en misschien ook wel mensen niet, die in de tussentijd zijn overleden, want dat kan ook.........
Ik heb er toch een zin in, en met mij alle leden wel denk ik.
Ik heb wel zo wie zo 2 quilts om mee te nemen, dat is al leuk, versiering is bij deze geregeld....ik denk dat er wel veel quilts zullen zijn. Door Corona hebben best wel veel mensen van alles gemaakt.
Dit was dus een geweldig vrijdag nieuwtje.........
Maar er was nog een verrassing.

Dit is een plaatje van het net, maar mijn schoonzusje heeft dit borduurwerk voor mij gekocht bij een kringloopwinkel. Ergens heel diep van binnen hoopte ik ooit dit werk nog eens te vinden et voilĂ , het is gelukt.
Dan is het wel weer fijn als iedereen weet wat je doet en waar je blij van wordt.
Helma dank je wel dat je aan mij dacht.

Ook kregen we gister nog ziekenbezoek van mijn vriendin Betsy en haar man Bert.....even om het hoekje kijken hoe het met mijn lief gaat.
Alles gaat weer de goede kant op, maar we willen nu wel weten wat de oorzaak is en hoe het verder moet, maar dit terzijde.
Gezellig dat ze even aanwipten. Lekker even kletsen en ze had ook nog wat leuks mee....
Betsy doet namelijk aan "vrij" borduren en dat is toch leuk....
Ik kreeg een heel schattig geborduurd romantisch zakje met een stukje zeep erin.
Kijk hoe schattig......ik denk er nog even over na wat ik erin ga stoppen....maar romantisch is het wel.
Thanx, lieve vriendin en ga ermee door want het is echt heel leuk.

Zo, jullie zijn weer op de hoogte van al mijn wel en weetjes....
Fijne dag, groetjes, Marion.













 

2 opmerkingen:

  1. Marion, wat fijn dat jullie weer "mogen".
    Maar nog fijner is het dat het met Kees weer de goede kant op gaat.
    Nog heel veel beterschap😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, fijn he, dat we weer mogen. Maar nog steeds wel onder voorbehoud.
    De anderhalve meter moet er af zijn, dat is de voorwaarde van het gilde. Duim je mee?

    BeantwoordenVerwijderen