vrijdag 18 december 2020

Ik kreeg een Kerstster.................


Wie straalt loopt nooit in het donker...........

Dit is de kerstengel van dit jaar voor mij, en hij straalt, echt iedere dag......
Volgende week is dit mannetje alweer 5 maanden.......Het is een lief ventje met ambitie want in zijn hoofd kan hij al kruipen maar zijn lijfje werkt nog niet mee.
Ik zal eens even aan mijn zwager vragen hoe het nu verder moet want die moesten met hun kleinzoon op kruiptraining   hmmmm.....dit is natuurlijk een grapje, maar toch.......

De aanhef van dit blog gaat over een kerstster, nou die zal ik laten zien.........
Dit kerststuk is gemaakt in een houten ster en die kreeg ik zomaar van mijn buurvrouw Lidia...heeft ze zelf gemaakt, zo mooi gedaan.
Lidia dank je wel, ik ben er heel blij mee.
Nu heb is dus 2 van die mooie stukken staan die ook nog eens prima bij elkaar passen.

Wie straalt loopt nooit in het donker.....
ja, ik straal ervan.

Wat wou ik nog meer vertellen...
Ik had een sjaal gekregen met afbeeldingen van flamingo's
Zo ziet dat eruit.....
Nou kreeg ik ook nog een borduurwerk, en dat ziet er zo uit.....
Dan besef je toch weer dat toeval niet bestaat...........
Het wordt natuurlijk een hele leuke tas met deze stof erbij.....
wat een mooie combi wordt dat....en ik...?
Ik straal....ja echt waar

Gister ook nog weer 2 engeltjes weggebracht naar mijn schoonzusje, dus daar stralen ook engelen in huis.

Nog iets heel anders...het gaat wel over koken en eten....dus wie daar niets mee heeft mag afhaken..
Kijken jullie wel eens dagelijkse kost op de Belgische tv? Nou, dat programma is van Jeroen Meus, en dat is een kok, nu ook een tv kok.
Gister heeft hij het hoofdgerecht gemaakt van zijn kerstdiner, en dat was met een kalkoenbout, gigantisch groot, hij zei zelf al dat ie een dinosaurus ging koken.....
Dit werd toch een heerlijk gerecht met een roux en dan het vlees van de kalkoen en allerlei padden stoelen...........Dus zoek je nog iets wat niet ingewikkeld is en wel heel lekker en niet te moeilijk, kijk dan even terug naar Dagelijkse kost bij onze belgische buren.


Ik zal kijken of ik linkje kan maken....
Volgens mij is het gelukt, kijk maar even....

En nu weten jullie het allemaal....

Wie straalt loopt nooit in het donker....

Het is niet moeilijk iedereen kan het....kijk maar naar deze engel........
Gezellige dag, groetjes, Marion.















 

2 opmerkingen:

  1. Wat is jullie stralende kerstster al weer groot aan het worden. Een schatje. Maar al onze "sterretjes" stralen op hun eigen manier.
    Fijne dag, groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van Lidia. En wat toevallig dat mijn flamingo sjaal nu met een flamingo borduurwerk een tas is geworden! Nou ja. En die kleine kerstster is inderdaad altijd vrolijk 😃

    BeantwoordenVerwijderen