dinsdag 15 december 2020

Dichte deuren...........

Graag wil ik iedereen bedanken die er voor heeft gezorgd dat ik nu dichte deuren op de foto kan gaan zetten. Ik fotografeer graag deuren maar ze moeten wel dicht zijn....Nou, en dat is nu voor elkaar gemaakt door al die mensen die zich niet aan de maatregelen hebben gehouden.
Echt , ik heb gewoon 5!!! weken de tijd.......gelukkig kan ik digitaal foto's maken anders had ik meerdere rolletjes nodig.
Alle deuren van leuke winkels blijven gesloten......quiltwinkels, handwerk winkels....kledingwinkels en snuisterijen winkels...allemaal dicht.
Ik besef  ineens,  dat ook de Kringloopwinkel dicht blijft.....en die heeft niet eens een mooie deur, maar een pui van glas.....
En dan te bedenken dat ik al zeker een half jaar niet in de stad ben geweest, gewoon 6km. verderop, de stad Hoorn.....
Gister reden mijn lief en ik even een rondje en toen zagen wij de drukte overal, en de mensen gingen evengoed op dat soort plaatsen shoppen.....
nog snel even een besmetting halen....daar komt het op neer.

Genoeg hierover, ik laat jullie nog wat anders zien.....
Ik zit dagelijks wel even in de engelenbak....voor 2 oude buurvrouwen een engeltje gemaakt, daar heb ik helaas geen foto van maar wel van deze 2...
Deze heb ik gister gemaakt, ze moeten alleen nog vleugels....
Deze zijn gemaakt van 2 oude kussenslopen die versierd waren met een gehaakt tussenzetsel. Vroeger, zal maar zeggen 65 jaar geleden, maakte men deze slopen en lakens zelf, dat was een deel van je linnen uitzet.
Deze engelen hebben dus een gehaakt voorkantje....dat vind ik dan weer leuk om her te gebruiken.
En de engelen voelen zich heel deftig met deze outfit.
Ze staan ook heel rustig, want vliegen gaat nog niet, geen vleugels.....
{ Van jouw moeder's kussenslopen, Linda }
Ze zijn voor een nichtje van mij die dit jaar haar 1e kerst viert met haar man in hun eigen nieuwe huis.

Vandaag ga ik deze engeltjes afmaken en nog een paar nieuwe maken, er is altijd wel iemand die een engeltje verdient.
Dus, bij deze wens ik jullie allen veel sterkte....
Blijf in uw KOT...
dan is het met 5 weken voorbij.
En ik.....
Ik kiek gewoon zo af  en toe een deurtje.....
Een  "gesloten" deur...

Misschien ook wel leuk om aan de volgende spreuk te voldoen....

Niks Moet...
Niksen Mag....

Dat kan nu volop!
groetjes, Marion.







 

1 opmerking:

  1. 😉👍 wat leuk geschreven mama. Geen open deuren en zonder vleugels wordt er niet gevlogen 😃. Ik Blijf Thuis!

    BeantwoordenVerwijderen