woensdag 16 december 2020

Een prachtig kerststuk...........

Kijk wat ik gisteravond kreeg.....een prachtig kerststuk.
Het is gemaakt door mijn schoonzus en die kan heel mooi bloemschikken, dus dit is van haar hand.
Ik krijg dit tafelstuk, want dat wordt het, alvast omdat zij en haar man bij ons komen eten met kerst.
We hebben samen al bedacht wat het gaat worden, dus dat is al gedaan, en dit kerststuk zet ik dan ook op tafel.
Ik denk dat ze er wel weer een stuk of wat heeft gemaakt......zo gaat dat toch.....Voor die een stukje en dan ook nog voor die.....
Het zijn de kleine dingen die het doen,  toch?
Ik pronk alvast met mijn stuk, hij staat prominent op tafel. 

Vandaag ga ik lekker in het atelier aan de slag......mijn lief is met auto's aan het spelen, dus kijk uit...en dan kan ik ook lekker mijn ding doen.
Als hij thuis is kan dat natuurlijk ook maar dan zit je toch gauw gezellig beneden met elkaar....dit is een goede oplossing.
Er liggen nog wat kale engelen die ik nog moet afmaken en ik wil nog een paar dingen uitzoeken voor een nieuwe quilt, dus genoeg te doen voor vandaag.
Boodschappen moet ik ook nog doen, eerst maar kijken hoe druk het is anders ga ik weer naar huis. Vorige week ben ik ook huiswaarts gegaan omdat er nog maar 30 mensen in de supermarkt mochten en dat vind ik te druk. Normaal mogen er 93 klanten naar binnen.




Ik heb ook nog een makkelijk recept......
Je kan het met zalm maken of met kip en gerookte kip er aan toevoegen. Dat heb ik gedaan want manlief is geen viseter....

Het is makkelijk, lekker en ook feestelijk. Probeer maar eens, linkje staat erbij.

Genoeg gekletst weer....ik ga aan de slag ...
gezellige dag, groetjes Marion.




 

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er zeker lekker uit Marion.
    Eet smakelijk. (Of is het al op)
    Grietjes en fijne dag, Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm lekker dat ga ik ook maken binnenkort. Kids lusten dat ook wel!

    BeantwoordenVerwijderen