donderdag 18 juni 2020

Schatgraven....."Pareltje" gevonden.......

Afgelopen zondag was ik nog even naar kringloop Saartje in Wieringerwerf. Ik ging wat leuke dingen zoeken voor de tuin van dochterlief want de schutting blijft ook maar de schutting en plantjes groeien niet snel tot in de hemel.
Vond een paar hele leuke dingen, oa  2 houten panelen met beertjes erop en die heb ik dinsdag in de lak gezet zodat ze nu buiten kunnen. Alles hangt inmiddels, daar hadden we mijn lief nog weer even voor nodig met de boor.
Maar nu komt het....Tijdens mijn zoektocht kwam ik natuurlijk { eigenlijk expres } ook nog langs de gedumpte borduurwerken....en wat zag ik daar....juist bovenstaand schilderijtje, voor mijn het pareltje....
En gelijk wist ik deze moet ik kopen want ik heb er nog zo een maar dan groter....
Kijk maar....
deze tas is, op de hengsels na, al bijna  kant en klaar.
Dus dat kleintje moet dan maar een toilettasje worden of een kleine bag in bag.......
En daarom vind ik schatgraven in de kringloop nou zo leuk
Hier zie je ze samen....Hoe leuk kan het zijn....
Ik ben trouwens ook heel blij met de bijpassende stof...gekocht bij de Kwantum...daar hebben ze vaak hele leuke lappen, ik moet daar niet te vaak komen, hahaha
Verder heb ik lekker gelezen in het nieuwste boek van Lucinda Riley, 
de Vlinderkamer.....
De vlinderkamer
Wederom een prachtig boek.....wat schrijft deze mevrouw toch een mooie boeken.
Ik had het boek in 1 week uit, helaas.....
Maar nu ben ik begonnen in ZON, het tot nog toe laatste boek van de zeven zussen serie, ook van Lucinda Riley.....Deze had ik nog even bewaard voor eventueel de vakantie, maar dan heb ik ook wel weer een boek denk ik.
Ik lees op vakantie altijd heel veel, vooral 's avonds want wij hebben geen tv mee, dus dan ga je lekker lezen. Mijn lief leest overigens ook graag dus dan gaat het samen op.
Ook dit boek laat mij weer niet los....dat is mijn valkuil, als het een mooi boek is kan ik het moeilijk wegleggen.......
Maar goed, zo nu en dan zit ik ook nog in het atelier om tassen te ontwerpen en die dan vervolgens te naaien. Vandaag is het er weer een uitgelezen dag voor.......klein stemmetje in mijn hoofd zegt : ook om te lezen is het een goede dag.......
We gaan het zien, mijn huishoudelijke taken heb ik al weer af want het mannetje ging vandaag weer met auto's spelen, met mondkapje op als hij ze af moet leveren....
Ze zien meteen al aan het mondkapje dat hij graag met auto's speelt........

Wens jullie een leuke Wonderdag.....wie weet wordt het atelier of het boek....
groetjes, Marion.




1 opmerking:

  1. Ik koop ook regelmatig bij de kwantum een lap, geen echte quiltstof maar voor een projectje echt leuk en kost maar gemiddels 7 euro de meter.

    BeantwoordenVerwijderen