zaterdag 13 juni 2020

Mondkapjes......dan wel leuke....

Zie hier mijn lief, die graag met auto's speelt.....Voor hem heb ik een heel toepasselijk mondkapje gemaakt zoals jullie zien. Een echte stoere vrachtwagen erop, kan hij veilig zo nu en dan naar Brabant.
Maar ik heb er nog meer gemaakt...
Een voor Buurman en Buurvrouw.....Ajax en banaantjes...
Toch een gezellig mondkapje geworden al zeg ik het zelf.....  
De Buurmannen gingen het wel even aan elkaar showen....
Nou mooi stel toch.....

Verder is het tuinproject van, tegel eruit en plant erin, bij mijn dochter zo goed als klaar. We gaan straks nog even naar het tuincentrum om nog wat plantjes te halen en dan is alles helemaal mooi geworden. Ik blij dat het af is en zij ook. Nu gaan we ons concentreren op de komende baby....
Afgelopen donderdag was wel een mooie dag om te bevallen, helaas, het zit nog lekker bij mamma...
Haar eerste kindje was een zondag's kindje dus nu hoop ik dat ze morgen bevalt....
Het blijft een wonder dus we hebben helaas geen invloed { gelukkig maar }

Gezellig weekend gewenst, groetjes,
Marion.


1 opmerking:

  1. Geweldige foto van de buurmannen! A je to! En ik hoop ook op morgen 😉

    BeantwoordenVerwijderen