maandag 22 juni 2020

Het gaat weer eens over ETEN.......

Graag wil ik jullie deelgenoot maken van een heerlijk recept. Het komt van Jeroen Meus, die een programma heeft op de Belgische tv, genaamd "Dagelijkse Kost".
Wij hebben dit gerecht afgelopen zaterdag gegeten, het is niet moeilijk te maken en heel erg lekker. Het eet ook heel gezellig zo met elkaar of met meerdere want je kan de pan of de Tajine zo op tafel zetten en dan lekker dippen met brood.....Smullen met een grote S.
Ik heb het recept voor ons tweetjes iets aangepast en zo zou je het dus ook kunnen aanpassen als je met meer dan 4 personen bent.


Zet ik er nog een plaatje bij.....kan je alvast lekker watertanden.....

Recept: Gepocheerde eieren in pittige tomatensaus (Shakshuka ...
Misschien lees ik nog eens hoe lekker jullie het vonden.
Het is ook heel makkelijk te maken op de camping.....

Ik ga vandaag genieten van de zon, de huishoudelijke klusjes zijn alweer gedaan, dus het mag...
Heerlijk buiten lezen in het boek van de 7 zussen, ZON...het is weer een prachtig verhaal...
groetjes, Marion.

Om het verhaaltje compleet te maken eindig ik met een zonnewijzer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten