dinsdag 30 april 2019

Vandaag Zon, Zwembad en Zaligheid.....

We beginnen vandaag met de avondmaaltijd....het was eigenlijk een recept voor een ovenschotel met snijbonen....van Joke. Je vind haar aan de zijkant van mijn blog Zininquilten....
Ik heb de ovenschotel vertaald in een eenpansgerecht, makkelijk op de camping.
Wat heb je nodig...
Aardappeltjes om te bakken
Kip in blokjes
1 grote ui en een rode paprika en een paar tenen knoflook, ik ben tenslotte in Frankrijk
en natuurlijk snijbonen, even voorgekookt.
Ik bak de aardappeltjes graag in wat olijfolie en boter, vermengt met paprika poeder voor een krokant korstje, wat zout en daarna de uien en de paprika erbij { die had ik  ook even voorgebakken in een andere pan} de knoflook erbij en de voorgebakken kip en tenslotte de snijbonen.
Het was erg lekker en voor herhaling vatbaar....
Het lijkt misschien allemaal veel werk, maar koken is ook mijn hobby en dan vooral buiten op de camping.
Ik heb vandaag ook nog een leuk deurtje gevonden.....
Net of ie slaapt,  sssst.....

Het was hier vandaag een Zwembaddag, zulk mooi weer, dus dat heb ik gedaan, echt heerlijk.....
Alles bloeit hier ook al zo mooi, zelfs al de rozen en de kersen hangen al aan de bomen....
Overal bloeien de irissen, in allerlei kleuren, gewoon langs de kant van de weg....
Het was een heerlijke dag...
Bonne Nuit....voor straks....
groetjes, Marion.








2 opmerkingen: