dinsdag 9 april 2019

De Heksenquilt ligt op bed.....



Daar zit de Prinses, op haar bed met de Heksenquilt. {Ze gaat liever niet op de foto, maar met een snoepje als beloning lukte het toch}
Ze is er wel heel blij mee, en mocht er gister gelijk onder slapen.
Ze was ook blij met de roze achterkant....
Ik hoop dat de Heksen haar mooie dromen uit laten komen, Heksen kunnen dat laten gebeuren.
Op de regiodag was de Heksenquilt zeker een succes...Er waren verschillende mensen die de stof in het winkeltje hebben gekocht, en die aan mij vroegen of er een patroon van was. Dat is er niet, ik heb het zelf verzonnen......
De spreuken vonden ze allemaal erg leuk en de namen van verschillende heksen,............. dank voor de complimenten.
Resultaat = geweldig.
Zaterdagavond heb ik nog lekker gegeten met onze buren. Ik vertelde jullie zondag dat ook zij 43 jaar getrouwd waren op 7 april, dus had ik bedacht even lekker met elkaar een hapje eten.
Wat hadden we voor lekkers...
Salade caprese....
Afbeeldingsresultaat voor salade caprese foto
Altijd een heerlijk hapje vooraf.....
Daarna had ik kipkapsalon gemaakt, een lijnvriendelijke versie....
https://recepten.lidl.nl/Recept/Kipsalon
Afbeeldingsresultaat voor kipkapsalon foto
En als toetje....
crème brûlée.....
Afbeeldingsresultaat voor creme brulee foto
En zo hadden we ons buikje weer gezellig vol...Was heel gezellig, zo samen met de bruidspaar buren.
En nu weer verder met de huishoudelijke taken.
Mijn lief is net vertrokken, hij mocht vandaag weer een ritje doen, dan heeft hij een leuke dag. Door het mooie weer van gister ga ik maar wat zomer kleding in de kasten leggen.
Jammer dat het vandaag zo fris is, maar goed niet klagen, het is droog en de zon schijnt.
Fijne dinsdag,
groetjes, Marion.....

4 opmerkingen:

  1. Nou de heks zelf heeft er heerlijk onder geslapen hoor. En o ja, de quilt ruikt naar oma's huis 😄. Voelt toch wel fijn en vertrouwd, ook al laat ze het niet merken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk Marion, ik hoop dat je kleindochter veel mooie toverdromen heeft onder haar lieve heksenquilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie quilt voor je prachtige kleindochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij was ook erg leuk. Ik heb er met plezier naar gekeken zaterdag. Erg leuk, zo'n eigen ontwerp.

    BeantwoordenVerwijderen