maandag 29 april 2019

Tentje bouwen....tukkie doen....zo was het toch????


Vandaag hebben wij de voortent opgezet. Deze hebben wij bij onze caravan gekregen toen wij die kochten 4 jaar geleden. Deze tent hadden wij nog nooit opgezet want wij zijn meer van de luifel omdat we graag rondtrekken en dan is dat makkelijker. Maar goed vorig jaar hebben wij de tent geprobeerd  op te zetten en dat is toen mislukt.
Wat bleek, we hadden een DOREMA tent met ISABELLA stokken.
 Dan wordt het dus zo wie zo niks. 
Nieuw frame gekocht en daar gingen we vandaag mee aan de slag.....
Het heeft wat geld gekost maar dan heb je ook wat.....
Wij zijn geen ervaren tenten bouwers, maar het lukte toch...
Zie hier het eerste gedeelte, toen was er koffie....
En dit is het eindresultaat....
Het is gewoon een splinternieuwe tent, nog nooit gebruikt, echt TOP...
Volgens een Duitse mevrouw hadden we nu een paleis aan onze caravan.
Maar daarna een tukkie doen was er niet bij, dat doen we vanavond maar weer, het was toch meer werk dan we dachten, maar het resultaat is goed.

Er is nog iemand die het leuk vind dat we nu een voortent hebben...kijk maar...
Door het raampje van gaas is Silka nog net te zien.


Nog even een update over mijn wijsvinger....
Toen ik net in Frankrijk was had ik een hele zere wijsvinger, volgens google, ja, dat is net een dokter, was het FIJT..
Daarmee naar een Franse arts gegaan en heeeeeel veel medicatie gekregen, dat is ook echt Frans...
Het helpt uitstekend, de pijn is bijna weg en ik kan mijn vinger weer gebruiken, gelukkig...Nooit wil ik dit meer voelen, wat PIJNLIJK.
Morgen gaan we weer een tochtje maken....
Slaap lekker straks, en morgen gezond weer op {zei Sonja dan}
groetjes,
Marion.



2 opmerkingen: