woensdag 28 oktober 2015

van een herfstdag genieten.....

Herfstkleuren en een beetje mistig, ja daar kan ik van genieten.
Gister was het ook een prachtige herfstdag met veel zon. Wij zijn 's middags naar Bergen aan Zee gegaan met onze Silka, uiteraard.
Wel die heeft zich uitgeleefd, er waren best wel veel honden op het strand, ze wist gewoon niet waar te beginnen.
Er liepen ook bijzonder veel grijze hoofdjes op het strand, senioren, ja, dat zijn wij nu ook.
Nou moet je tegenwoordig wel betalen om te parkeren bij het strand, dat vind ik dus helemaal niks, want het loopt onrustig, dus na een uur gingen we terug met een hond die met z'n tong op zijn schoenen liep. Ze was bek af!
Kijk, dat was nou genieten van een herfstdag.
Het is voor herhaling vatbaar.
Ik wilde ook nog even naar Bergen naar de quiltwinkel, de Dekenkist. Ik wist dat die sluiten zou maar niet wanneer. Wel de winkel is al gesloten, heel jammer vind ik dat, maar ja.
Vandaag ziet het er ook wel weer aardig uit, geniet,
groetjes, Marion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten