maandag 19 oktober 2015

allemaal kleine kadootjes......


Ik kreeg dit schattige zakje van Greet, mijn quiltvriendin. Wat heeft ze dat leuk gemaakt hè?
Bij de volgende foto kun je zien dat ze er een oud laken voor heeft gebruikt met van die ingedrukte bloemen.
Dus als je nog oude lakens hebt, of ze komen te voorschijn bij je ouders, niet weggooien, maar aan mij denken. Mijn patchie vriendinnen en ik kunnen er nog wel wat mee.
Dit schattige herfststukje kreeg ik van Mary, mijn oud collega. Staat heel gezellig op tafel.
Dit porseleinen lepeltje kreeg ik van Anneke, het ligt bij mijn blauwe servies in de kast.
Kees kreeg voor zijn verjaardag ook nog wat van Cees en Anneke, namelijk
Mossel bestek!
Zo leuk, kijk maar......
Dit zijn vertinde met zilveruitstraling, mosselschelpen, en dan kun je daar de mossel mee uit de schelp halen.
Wat een uitvinding, en heel mooi om te zien.
Ze liggen ook te stralen in de kast.
Fijne maandag, groetjes, Marion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten