dinsdag 20 oktober 2015

de vogeltrek is begonnen.............

Deze foto is gemaakt op 17 augustus, een warme dag zo is hier te zien. Wel geniet van dit plaatje, want de vogeltrek is begonnen en dat betekent voorlopig geen zwoele zomerse dagen meer, helaas.
Ik liep vanmorgen in het Wognumse bos met Silka, en er trokken honderden vogels over ons heen.
Prachtig om te zien, en als de eerste groep over ons heen was, volgde er weer een, en weer een....
Het ging maar door.
Ook deze zonaanbidder zit in het mandje bij de kachel.
De kaarsjes kunnen weer op tafel, een wijntje erbij, of een lekker kopje thee, maar dan wel met chocolade, en wat goede lectuur.
Over lectuur gesproken,
Ik heb mezelf in Frankrijk uitgeleefd qua handwerkbladen.
Heerlijk dit, en er staan zoveel leuke dingen in, dus ik ben voorlopige van de straat.
Leuke huisjes om te naaien.....
misschien is dit een leuk workshopje voor mijn vriendinnen......

kippen borduren, ik hou van kippen.....

Iets versieren met Parijse invloed..........

Ook zo leuk, handwerkspulletjes borduren.........
Fijne dinsdag, groetjes Marion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten