woensdag 25 oktober 2023

Is het al bijna KERST? Nee, nog even wachten....

Zo, dat ziet er al kerstachtig uit, gelukkig hoef ik niet met dit soort bomen te slepen om de kerstmarkt in Wognum tot een succes te maken. Hoewel mijn lief er wel wat voor over zou hebben om een ritje met deze truck en zijn lading te mogen doen......
Gistermorgen koffie gedronken bij vriendin Betsy, zij gaat samen met mij de kerstmarkt draaien en dat wordt   
         Heeeeeel Leuk! 

  Ik heb het een en ander gezien wat zij heeft gemaakt heeft,  nou begin alvast maar wat te sparen want echt het zijn hele leuke items voor ook leuke prijzen. 
Zal ik ook een kleine sneak preview geven.....

Wat zien jullie hier....Nou gewoon sneeuwmannen hoofden..... dat behoeft toch geen uitleg.....Ik zal jullie nog een tip geven...Ik kon geen wit vilt kopen maar een sneeuwman is eenmaal wit dus ik moest wit hebben.....Gelukkig liep ik in de buurt van de ACTION, daar heb je hem weer, en ben ik daar gaan zoeken....helaas alleen gekleurd vilt......Wat moest ik nu beginnen....
Zie ik vanuit mijn ooghoek een witte fleecedeken liggen, heel goedkoop, dus vast gemaakt van petflessen, maakt mij niet uit, en die heb ik gekocht. Ik heb nu dus HEEL VEEL wit "vilt" .....je moet het maar net zien.


Daar liggen 50 vleugels voor de sneeuwmannen en wat er verder mee gaat gebeuren dat zien jullie op de kerstmarkt......

Kreeg van Betsy gister nog een heel leuk quilt item, dat had ze van een mevrouw gekregen voor mij, omdat ik ook quilt.
Het is een quilt rek waar de Amish gezamenlijk aan zitten te quilten....



Op poppenhuis formaat...zo schattig...
En Betsy had het bijna weggegooid omdat ze dacht wat moet Marion daarmee.....Gelukkig had ze dat niet gedaan.....

Er zit zelfs een klein klosje op .....

En een heel klein naaldje....echt zo schattig....Past goed in het atelier.....

Maar ik wil jullie nog iets laten zien...
Dit is een leesplank borduursel....uit de jaren 70/80 vorige eeuw, en ik heb er nu een tas van gemaakt...

Kijk, zo is die geworden, lekker groot en van spijkerstof....


Dit is de achterkant...
Leuke zakken voor het fietssleuteltje.....

En wat tekst anders was het zo'n kale vlakte..

Wat er staat:

Wie schrijft die blijft....


Even met letters gespeeld en woorden.
Deze tas gaat een hele belangrijke rol vervullen op de markt, dus als je hem wilt hebben kom dan zeker op 8 of 9 december naar Wognum. Verder vertel ik nog niets, dit is eigenlijk een soort opwarmertje....

Vandaag ga ik weer lekker in het Atelier verder met de voorbereidingen...
Fijne dag allemaal,
groetjes, Marion.

Geen oude deuren maar  WERK DEUREN....
ook wel eens leuk.















 

1 opmerking:

  1. Ik ben heel benieuwd naar de markt! Het gaat goed dus met de sneeuwmannen. En leuk plaatje van die truck 😁

    BeantwoordenVerwijderen