zondag 8 oktober 2023

Gezellige avond met mijn vriendinnen en hun partners.....

Mijn vriendin Ria kwam met een schattig bosje babyroosjes vermengd met gipskruid en wat grijs blad, nog omdat mijn lief jarig was geweest...ik kreeg een mooi kleedje voor op de tafel van de caravan...
Een beauty, en helemaal uit Zweden meegenomen....

zelfs nog servetten erbij....hoe leuk....
Daarom zagen we elkaar gister want we waren allen weer terug van vakantie. Wout en Ria waren naar Scandinavië, Bert en Bets waren naar de provincie Drente, en wij naar la douce france....dus we hadden heel wat te kletsen.
Ik kreeg van Betsy ook wat leuks....
2 bergthee voor buiten, mijn tuintafel blijft altijd staan dus dan staat dat wel gezellig...maar ze had nog wat mee....

Kijk hier, een hele stapel kerstlapjes, echte quiltlapjes...dus voor de kerstmarkt fröbels heb ik nu een leuke voorraad.....dat worden leuke tassen....geloof mij maar...


Ik heb hun getrakteerd op een gezellig maaltijd...
Paella zonder vis maar met vlees.....hier komt het recept....



Lees het maar eens  door en ga het dan maar maken....smullen! echt waar....
Het is altijd zo gezellig om met z'n allen aan tafel te zitten te eten en te kletsen, lekker ijs en koffie met chocolade toe, nou hoe leuk kun je het maken.
Meiden, en mannen, het was weer gezellig.

En vandaag ga ik naar een klein feestje van onze vrienden, Cees en Anneke...
Zij waren 27 september 45 jaar getrouwd en Cees wordt vandaag 80.....Vanwege de gezondheid van Anneke wordt het klein gevierd maar het is toch leuk dat het kan.
We gaan naar de kapel van het oude Missie huis, hier in Hoorn want daar is nu een
 Brownies&DownieS
 gevestigd....

Ik denk dat het wel een gezellig samenzijn wordt maar dat horen jullie nog wel.

Wens jullie ook een gezellige zondag,
groetjes Marion.












 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten