dinsdag 27 juni 2023

Ik kreeg een telefoontje............


 Ringgg,Ringgg.....

Goedemorgen met mevrouw V....Spreek ik met Marion Blaauw? 

*  Ja, daar spreekt u mee....

Ik las in de krant dat u tassen maakt en nu heb ik een vraag...Ik ben aan het opruimen en nu heb ik veel ritsen, knopen en bias band op zolder liggen, is dat wat voor u?

*   Nou, wat leuk dat u aan mij denkt...natuurlijk is het wat voor mij, en wat ik niet wil kan ik weer weggeven dus het komt altijd terecht....

Ja, ziet u mijn zus had een winkel en de overgebleven voorraad staat bij mij op zolder en nu wil ik er vanaf daarom bel ik u......Ik wil namelijk niet dat mijn jongens zo'n klus moeten opknappen...

*   Ik wil het heel graag hebben, zal ik het komen halen?

Nee hoor, het is zoveel ik kom het wel met de auto brengen......

*****

Mijn nieuwsgierigheid was gewekt, met de auto brengen hoeveel kan dat zijn.....????

Nou ik weet het inmiddels, HEEL VEEL....

Kijk maar even mee....

Een vuilniszak vol ritsen in allerlei lengtes en kleuren, allemaal kunststof ...........

Allemaal korte kunststof ritsjes, een doos vol....

Nog een grote zak vol ritsen met ijzeren loopjes....

Heel veel biasband, kan ik veel vlaggenlijnen naaien....

Ouderwetse pick pack knopen....

en ook nog gewone knopen op kleur gesorteerd.....
Het lijkt wel een fournituren winkel....
Zo weet je toch maar nooit waar een krantenartikel toe kan leiden....

Ik moest het even met jullie delen...
Fijne dag, groetjes Marion.






10 opmerkingen:

  1. Goed dat je een flinke zolder hebt.😀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet waar knopen
    En ritsen lan scoren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou wat geweldig zeg .
    Dat word n xtra kastje 😂😂

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een rijk gevoel moet dat zijn als er iemand aan jou denkt als er iets is weg te geven. Een mooie verzameling waar je waar je heel veel mooie dingen mee kunt maken. Heel veel succes ermee.
    Groeten.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een spullen! Die ritsen in allerlei maten, super toch. Wat zal je blij geweest zijn. En die mevrouw was natuurlijk blij dat ze er van af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat veel, super toch. Heel veel succes ermee.
    Liefs van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig voor je Mar, spullen voor heel je leven. De caravantas is inmiddels ontgroend 🤣😂

    BeantwoordenVerwijderen