zondag 9 januari 2022

De 1e week van 2022...........omgevlogen......

Ik begin gewoon met een leuk plaatje....de Globe in de Franse natuur.....maar....ja, er is een maar....

Kijk even goed waar de werelddelen van zijn gemaakt......Ja, echt waar van vorken en lepels...geinig toch?...

De 1e week is echt omgevlogen, hoe kan dat vraag je jezelf af.....Alles is toch net als anders maar hoe ouder ik wordt hoe sneller de tijd gaat lijkt het wel. Heb mijn tijd wel goed besteed vind ik zelf....

Weer 2 fietskussentjes gemaakt. Deze zijn voor mijn buren Ben en Nel, die graag fietsen en spijkerbroeken voor mij sparen.

Mooi kringloop borduurwerk, te groot voor een tas maar wel de juiste maat voor een fietskussentje...

Ook deze is leuk met die meesjes in de drinkbak....alles bij elkaar gewoon geslaagde kussentjes...
En het borduurwerk heeft weer een functie.....Ik moet altijd denken aan degene die het heeft gemaakt, zoveel passie zit erin en dan staat het na zoveel jaar te verstoffen bij de kringloop. Ik begrijp dat het gebeurd maar ik blijf het jammer vinden. Gelukkig weet ik er raad mee.

Natuurlijk ook nog een hoes erom heen gemaakt want dan kunnen ze mooi opgeborgen worden meegenomen op de fiets.


Ook viel mijn lievelingsblad op de mat.....dus mocht ik even gaan zitten en kijken en lezen en weer kijken en bedenken wat ik leuk zou kunnen maken.......

Nou, wat dachten jullie van deze cup-cakejes....te leuk      

En iedere keer staat er ook een theedoek in om te borduren....wel mooi maar.......Ik zou die theedoek nooit gaan gebruiken, zonde zou ik dat vinden.....Maar je kan er wel onderdeeltjes van gebruiken om te borduren.....
Echt het is zo'n mooi borduurmagazine........

Tja, en dan morgen is het eindelijk zover....
Een nieuw kabinet......
Vertrouwen heb ik er niet in want er is te veel water bij de wijn gedaan en dan smaakt het niet meer dus ga je het weggooien, ik denk al na een half jaar....
Let wel, het is mijn mening.....

Verder ben ik al wel aan een nieuwe tas begonnen en die moet voor vrijdag af en daarna staat er nog een tas op het programma die ook binnen een week af moet, eigenlijk sneller want ik moet in die week ook nog een tas maken voor mezelf voor op mijn E-bike.
Ik heb namelijk een soort rekje voor op mijn fiets, dat is standaard voor Gazelle fietsen....
Maar als ik iets in dat bakje doe wipt het eruit dus ik ga een tas maken, dat kan ik makkelijk....
*Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat ik het kan* quote Pippi Langkous.
Ja, ik ben een beetje als Pippi, ik ga iedere uitdaging aan en meestal met succes want mijn drive is GROOT.
Als ik het zo even terug lees lijkt het wel of ik een bedrijfje run......gelukkig is het hobby.
Dus voor mij brengt de week weer veel uurtjes Atelier plezier.
Nou hoop ik wel dat de andere 51 weken wat langzamer gaan......
Wens jullie ook een fijne week,
groetjes, Marion.











 

3 opmerkingen: