zondag 27 oktober 2019

Wat een TOP weekend.............

Afbeeldingsresultaat voor foto van Charly Luske
Vrijdag avond begon mijn weekend met het opmaken van ons gezamelijk verjaardags cadeau. Gekregen van mijn lieve broer, een avond naar het theater. Wat gingen wij zien en vooral horen....
The Story of George Michael
gezongen door Charly Luske en met hulp van een zeer goede band.
Het was echt top!!!
Wat kan die gozer zingen, echt geweldig. Hij zong de hele zaal plat, en ook de bandleden, die zongen allemaal even goed.
Het was een hele leuke avond, lieve broer, dank je wel, we hebben Genoten.

*****
Na de vrijdag werd het zaterdag, wederom een hele leuke dag.
Het was regio dag van het quiltgilde, en wel voor de 70 !!! keer. Wij hebben hier in Noord Holland Noord namelijk 2 x per jaar een regio dag, dit schijnt bijzonder te zijn, maar wij zijn er blij mee.
Deze dag stond in het teken van het afscheid van een van onze regio leidsters, namelijk Marja.
Zij heeft het 10 jaar gedaan met heel veel passie en kunde, dus mag ze het stokje nu doorgeven aan een nieuwe leidster.
Jullie begrijpen wel dat ik weer top dag had met allemaal mensen om mij heen die dezelfde ziekte hebben, de lapjesziekte........
Afbeeldingsresultaat voor foto van een quilt
Heel gezellig om deze en gene weer te zien en te spreken, o ik geniet daar erg van. 
Er hangen ook altijd ware kunstwerken met een verhaal erachter, zo leuk om dat verhaal dan te horen.
Er was een quilt, dat werd een dramaquilt genoemd......waarom?
Die mevrouw had er met de machine het en ander aan genaaid, dat zinde haar niet dus weer uitgehaald {achteruit naaien noem ik dat, vreselijk werk}
Toen zag ze ook nog een vlek op een rode stof, met een doekje geprobeerd eraf te halen, begon de stof te bloeden { af te geven } Dan heb je Paniek..
Eerst altijd je stof wassen voor je begint...Dat weet de maakster nu zelf ook wel.
En toch is goed als dit verhaal een keer wordt verteld en je kan het dan ook zien.
Er was nog een leuk verhaaltje te vertellen, maar dat doe ik morgen.

*****
En wat staat er vandaag nog op het programma.....

Afbeeldingsresultaat voor foto van de keizerskroon in Hoorn
Vandaag gaan wij keizerlijk tafelen....
Mijn vriendin Anneke en haar man waren vorig jaar 27 september, 40 jaar getrouwd.
Helaas lag Anneke toen in de lappenmand en konden ze ons cadeau niet verzilveren, dat gaan we vanavond doen.
Wij gaan tafelen op een aparte manier...We mogen onbeperkt uitkiezen en krijgen dat in een mini uitvoering op ons bord. Zo kan je veel verschillende dingen proeven, heel leuk en lekker.
Ik heb er zin in, vandaag overdag dus niet te veel eten, dan mag ik vanavond het een en ander proeven, dan is de diëtiste ook weer tevreden.{ en ik ook}

En zo heb je dus een TOP weekend...

Het probleem met de foto's kan ik gaan oplossen. Ik had de schoonzoons gevraagd maar het is opgelost door mijn oudste dochter. GIRLPOWER, goed gedaan Marieke.

Fijne zondag, hebben jullie de klok al terug gezet......
groetjes, Marion.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten