woensdag 23 oktober 2019

Best wel productief geweest..............

Weer een heel mooi kussen gemaakt van een.....Theedoek....Ook deze theedoek heb ik in Frankrijk gekocht, in de stad Beaune.
Daar staat deze kaas winkel, een TOP winkel.
De Toonbank in die winkel is ongeveer 8 meter lang denk ik en er staan alle denkbare Franse kaas soorten in. Als je van Franse kaas houdt zeker een soort "snoepwinkel".
Overigens werkt daar een heel leuk Amerikaans meisje, handig voor al die toeristen, ze spreekt Engels. Ik heb haar laten zien wat ik van deze thee doeken maak en zij was heel enthousiast, ze haalde zelfs de bazin erbij, ik werd er wel een beetje verlegen van, maar dat was niet nodig.
Ik had er wel meteen een blogfan bij, en dat is natuurlijk ook weer leuk.

Wat heb ik nog meer gedaan..............
Nou een tafelkleed gemaakt van 4 theedoeken {ACTION} en daar een tekst op gemaakt met mijn geweldige naaimachine.
{ Ik ben wel gek van theedoeken de laatste paar dagen, gelukkig hoef ik niet met al die doeken af te drogen....}
Kijk maar.........
Misschien niet zo goed zichtbaar, maar er staat
Eet Smakelijk...
2 boerenzakdoeken erbij als servet en het cadeautje is compleet.
Nu ben ik nog bezig met een tas, ook van een theedoek wordt die gemaakt, als ie af is laat ik hem zien.

Ik heb ook nog wat voor mijn oudste dochter gemaakt...
Zij had zelf 3 foto's van mijn blog gehaald omdat ze die zo mooi vond. { Ik had ze expres voor haar gemaakt vanwege de kleur }
Gelukkig vertelde ze dat en nu heb ik wat gemaakt met de foto's die zij had laten maken.
Schilderijlijstjes van de ACTION, en daar de foto's op geplakt. Simpel maar heel leuk.
Ik weet trouwens nog iemand die gek is op deze Franse kleur blauw, even over nadenken, mmmmmm
Zo hebben jullie weer heel wat te bekijken, misschien onder het genot van een mooi liedje, ik weet een hele mooie....

https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/112149/Danny-Vera-vindt-succes-van-Roller-Coaster-hartstikke-bijzonder
Luister hier maar eens na, ik vind het heel mooi misschien jullie ook.

Het verhaaltje staat er weer op, fijne dag...
groetjes, Marion.




2 opmerkingen: