donderdag 10 oktober 2019

Een leuk uitje.....in het verschiet...........

Deze deur probeer ik al enkele jaren op de foto te zetten. Dat is heel moeilijk daar hij aan een hele drukke weg zit, de weg van Meursault naar Beaune, en dan staan er meestal ook nog auto's voor geparkeerd. Maar zoals jullie kunnen zien de aanhouder wint, hij is op de kiek gegaan.
Deze deur mocht vandaag bovenaan staan ter inleiding van mijn wonderdag verhaaltje.

Ik heb morgen een leuk uitje.
Morgen ga ik samen met Anneke naar Eemnes, ik dacht dat het volgende week was maar gelukkig zag ik net dat het morgen al is. Anneke gebeld en die gaat gezellig mee.
Wij gaan naar Quiltstudio "Het Gooi".
Wat is daar te doen....wel het winkeltje "Steekjes & Kruisjes", is daar de hele dag aanwezig, en aangezien wij van borduren houden gaan we daar samen gezellig naar toe. Als we alles hebben gezien, opgeslagen in ons hoofd en het een en ander hebben gekocht, gaan we ergens lekker lunchen, ook dat maak het tot een verwendagje.
Dit schattig sneeuwmannetje heb ik ook bij haar gekocht.
Deze komt er ook vandaan.....
En deze ook....
Wie weet wat ik nu weer zie......het wordt vast heel gezellig.

Dan heb ik zondag ook nog een uitstapje.....Zal gelijk morgen aan Anneke vragen of ze mee wil.
Zondag is het Quiltmuisfestival in Oosthuizen.
Wij gaan niet mee doen maar wel even gezellig een bezoekje brengen.
*****

https://www.dequiltmuis-shop.nl/c-4042310/het-quiltmuis-festival-2019-zondag-13-oktober/
Hier staat alle info, voor degene die het misschien ook leuk vinden.

*****
Wel dit is het verhaaltje voor vandaag, morgen geen blogje want dan ga ik al om half 10 de deur uit.
Gezellige donderdag = wonderdag.....
Hoezo wonderdag, zijn er nog wonderen dan?
O ja, zeker wel, je moet er alleen wel oog voor hebben, en ik kom echt nog wel wondertjes tegen zo nu en dan.

Fijne dag, groetjes, Marion.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten