vrijdag 5 april 2024

Een TOP-dag, samen met mijn lief....

Hier een foto van Kampen, genomen vanaf de IJssel door Ingrid van de Supergoof winkel, de quiltwinkel in Kampen. Haar quiltwinkel is voor mij een snoepwinkel en ik kom er tegenwoordig zomaar regelmatig....had ik nooit gedacht....
Hoezo? vragen jullie je af.....
Wel, bij Ingrid mag ik mijn tassen ophangen en dan kunnen jullie ze kopen, hoe leuk is dat....Ik weet inmiddels dat jullie dat leuk vinden en zodoende heb ik er gister weer 15 tassen gebracht. Allemaal verschillende tassen dus wil je er een dan moet je eigenlijk zorgen dat je zo snel mogelijk in Kampen komt.
Ik kan de tassen ook aan jullie laten zien want Ingrid heeft een echte promotie film van mij en mijn tassen gemaakt. Ze zei al misschien kom je wel in het journaal...later bedacht ik mij dat ik tijdens het faillissement van de DSB bank in 2009, iedere ochtend in het 1e journaal te zien was omdat ik de brievenbus moest legen en daar werd ik opgewacht door een NOS journaal journalist. Dus het journaal heb ik al eens gehaald.
Deze 2 filmpjes, ja het zijn er 2, zijn voor jullie om te kijken.....wel het geluid aanzetten anders kun je mij niet horen....

Het is een leuk promotie filmpje geworden....loop bijna naast mijn schoenen....

Op de heenweg naar Kampen zijn we ook nog even gestopt in Dronten want daar is zo'n leuke winkel waar ik ooievaartjes wilde kopen, deze ooievaartjes ga ik op baby tassen naaien en.....er is ook een hele mooie DORCAS winkel. Eerst gingen we naar de DORCAS winkel en terwijl ik daar naar de geborduurde schilderijen afdeling loop zie ik een vrouw staan met een jas aan die ik ken...dacht ik...dus die mevrouw draait zich om......en ja hoor, het was mijn vriendin Betsy....die was samen met haar dochter ook bij de DORCAS. Die is een beetje verslaafd aan DORCAS denk ik want ze doet daar ook vrijwilligers werk in Andijk.....Nog een verslaafde.....ik aan lapjes en zij aan DORCAS...

Dus dat was wel even lachen dat we elkaar daar tegen kwamen. PSSSSST, niet verder vertellen hoor, maar ik heb daar ook nog wat lapjes gevonden, hele aparte, zo apart dat ze mee moesten en nu hangen ze al te drogen......geheimpje....

Morgen heb ik  weer een TOP dag want dan ga ik naar de regiodag van het QUILT-GILDE en die dag is voor 75 ste keer in onze regio.....Dat is toch wel een lustrum...

We gaan het vieren....
Wordt vast weer heel gezellig.....

Tot zover dan maar weer...

Fijne vrijdag, groetjes, Marion.




 

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk een pop up winkeltje met je tassen ,helaas is de link naar het filmpje niet te openen jammer ! Gr Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jawel hoor, je kan het zien op het fb van Ingrid van de Harst…daar verwijst de link naartoe, dan moet je haar toevoegen en later weer verwijderen als je haar niet wilt…probeer maar…

      Verwijderen
  2. Fijn he om thuis bezig te zijn met mooie tassen maken en er een gezellige dag van te maken naar een mooie winkel waar iedereen ze kan kopen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen