zondag 26 november 2023

Ik zit een beetje in de lappenmand.....

Kijk hier onze jongste kleinzoon,  die mocht even met mamma mee naar het werk.....hij heeft toevallig lichtgevende strepen op zijn jas net als bij politie kleding dus hij voelt zich ook een beetje politie agent, net als mamma.....misschien een klein agentje in de dop......dan wordt het tekort aan blauw op straat toch in de toekomst weer opgelost.

Gister hebben wij het sinterklaasspel gevierd met mijn vriendinnen en hun mannen, was weer heel gezellig alleen ik ben gister snip verkouden geworden, ik had het gewoon heel benauwd.....en dat is vannacht niet beter geworden dus vandaar dat ik een beetje op de bank hang en hier een verhaaltje maak voor jullie.....in bed kan ik het niet vinden want telkens is mijn neus verstopt en moet ik hoesten, kortom dit wordt hem niet vandaag......Gelukkig is het zondag en moet ik nergens heen.....
Was ook 's middags nog even op verjaardag bij mijn buurvrouw Elly, die 70 jaar mocht worden in goede gezondheid, dus ze gaat nu voor de 80. Zou ik ook doen.

Wat ik voor haar mee had was dit....
Een advents kalender die eeuwig duurt.....hoezo...er zit niets in die pakjes dus je kan ze gewoon laten zitten en volgend jaar zet je hem weer neer. Hier is de verlichting aan....

Zo is het uit....

Van dichtbij oogt het zo....

Er zit muziekpapier achter geplakt als ondergrond. De lijst heb ik overgehouden van een borduurwerk schilderij en zo konden Betsy en ik wel 6 van deze kalenders maken die we op de kerstmarkt gaan verkopen, dus......misschien zie ik je daar.....

Ik kan een sneak preview laten zien van een kersttas, ook op de markt te zien....
Deze is heel goed gelukt...

Met een geborduurde engel....

Hele leuke kerstboompjes....

Of toch misschien een thee-tas, met kerstlepeltje, altijd leuk om mee te nemen naar een high tea...

High-Tea.....zeg ik....
Ik was woensdag nog naar een high-tea want mijn schoonzuster was 70 geworden en die kreeg dat als kado.....hoe leuk kun je het hebben.
We waren naar  "de Tuinkamer" in Hoorn. Nou, dat is een aanrader, want het is er lekker, gezellig en de bediening is helemaal TOP!


Het was dus alles bij elkaar weer een geslaagde week.....alleen het weekend is een beetje pet voor mij qua verkoudheid.....we doen het er maar mee.....

Fijne Zondag, groetjes, 
Marion.












 

2 opmerkingen:

  1. Nou ja, woensdag waren Jacques en ik even lunchen in De Tuynkamer, heb jullie niet gezien. High tea is ook later natuurlijk. Leuk! Mooi kado voor El. En ik heb de tassen lekker al in het echt gezien, ha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Gewoon maar uitzieken men even rustig aan doen. Dan heb je straks weer volop energie om je mooie tassen te maken. Die adventskalender vind ik trouwens helemaal superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen