woensdag 2 augustus 2023

Mijn volgende uitdaging komt eraan...............

Deze week plofte de uitnodiging voor de 
Toer de Molenweg
op de mat.....Zien jullie dat, het is de 10 editie....
Als we een beetje mazzel hebben met onze gezondheid zouden we de 20ste editie kunnen halen....
De uitnodiging is voor a.s. vrijdag.....als het WEER meewerkt.
Ja, we gaan natuurlijk niet voor onze lol in de regen fietsen, dat deden we toen we klein waren, dan was dat leuk, nu niet meer.....

Met wie ga ik fietsen......
Met deze 2 lieve vriendinnen, de echte Toer-renners  van de Molenweg.....geboortejaar van alle drie 1956.....en nog steeds vriendinnen....zo leuk.
We vragen geen hete dag, maar wel een zonnetje en droog, dat kan toch niet zo moeilijk zijn in deze tijd?
Ik bedoel als je naar de maan kan vliegen dan zou je toch ook redelijk weer moeten kunnen maken....

Het is een verrassing hoe de toer zal verlopen, en ik kan dus ook geen verkenningstocht doen want ik weet niets. Wielrenners gaan altijd op verkenning uit......ik moet het afwachten.
We beginnen bij Betsy, { zij staat in het midden} met koffie en wat lekkers en onze mannen zijn er ook even bij. Die gaan weer naar huis en mogen dan om 4 uur terugkeren voor een hapje en een drankje, hoe gezellig is dat.
Wij komen dan ook weer moegestreden bij Betsy thuis en hopen dan op massage van de kuiten door onze mannen!!!
Het is altijd zo'n leuke dag, daar heb je gewoon ZIN in.
De 1e keer hadden we maar een middag en nu gaan we gewoon de hele dag, dat is ook weer een voordeel van niet meer werken.
Ik laat jullie weten waar ik geweest ben en hoe de tocht is verlopen.

fijne dag, groetjes
Marion.

Nog een plaatje van vorig jaar....Dit vind je bij een herenhuis in Midwoud.



 

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uitdaging. Ik wens jullie een mooie fietspad toe.
    Wij hebben net twee dagen in Kockelscheuer gestaan. Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou wat leuk…fijne camping toch en je kan zelfs gratis met de bus naar Luxemburg stad…

      Verwijderen
  2. Hoop dat jullie droog weer hebben en dan een gezellige dag. Anders maar een week uitstellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop voor je dat het zonnetje gaat schijnen. Fijne dag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier ladies!

    BeantwoordenVerwijderen