donderdag 24 augustus 2023

Brainstormen over een kerstmarkt in Augustus......pffff

Nooit gedacht dat ik mij bezig zou houden met voorbereidingen voor een kerstmarkt in augustus....en dat is precies waar ik mee bezig ben. Allerlei ideeën stromen er door mijn hoofd en die moet ik "vangen" want anders vliegen ze weg.
Wat is ongeveer de bedoeling op deze markt. Deze markt is in ons dorp in de Hervormde kerk op vrijdagavond 8- en zaterdag , de hele dag, 9 december. Ik moet mijn "handel" dus wel een beetje verdelen anders kan het zijn dat ik vrijdag avond alles al verkocht heb en dan zou ik zaterdag geen handel hebben.
Wat ben ik van plan te maken.....
Wintertassen, ja wat zijn dat is natuurlijk jullie vraag....
Nou, dat zijn "warme" tassen, dus gemaakt van een oude deken of van een kerstruit, die stof toont warm. En wat met liefde is gemaakt straalt warmte uit!


Engeltjes, ga ik ook maken, en natuurlijk advent kalenders. 
Verder gaat mijn vriendin Betsy iets maken met glas, maar daar vertel ik niet zo veel over want er moet ook nog een verrassing zijn.
Ik ben druk allerlei kerst uitgave van tijdschriften door te spitten, gelukkig heb ik er daar veel van.   Wie wat bewaart die heeft wat, ja toch....
Ook gaan we nog iets doen met kerstboompjes.....kortom het wordt 
Heeeeeeeeel erg LEUK.
Afgelopen week nog wat stofjes gevonden bij DORCAS, kringloop in Hoorn, en die passen heel goed in mijn kerst plan.

Dit wilde ik jullie even vertellen, dan weten jullie wat mij bezig houdt.
Fijne avond, groetjes, Marion.






 

4 opmerkingen:

  1. Je bent er snel bij. Een hoop georganiseer, maar het zal vast goedkomen. Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel…leuk om te doen…

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes, heel benieuwd?
    groet Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel benieuwd, het wordt vast heel kerstig en gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen