zaterdag 27 mei 2023

Ik kreeg bloemen van KEES.....maar het was niet mijn Kees......

Kijk wat een prachtig boeket ik  "zomaar" heb gekregen, echt ik was er stil van en dat gebeurt niet gauw....
Mijn lief was de hond uitlaten gistermiddag en die kwam Kees tegen....natuurlijk stonden ze enige tijd lekker te kletsen want dat hoort ook bij hond uitlaten, het is eenmaal een sociaal gebeuren. Die Kees was op de fiets en hij had 2 hele grote boeketten bij hem......na het kletspraatje pakte hij 1 bos en gaf die aan mijn lief en zei erbij dat hij die bos aan mij moest geven. Nou hoe leuk is dat? Ja, ik ken die Kees wel, hij deed de tuin bij zijn tante toen ik daar in de thuiszorg werkte en dan dronken we gezellig koffie met Kees en kletsten we gezellig samen, gewoon een hele sociale man.....dus ik denk dat het nog een verkapt bedankje is voor de goede zorgen die ik gaf aan zijn tante. Dank je wel Kees voor het prachtige boeket.

Kijk zo ziet het eruit van bovenaf, mooi toch?

Ik had zo wie zo een leuke dag gister want bij het boodschappen doen werd ik 3x aangehouden naar aanleiding van mijn artikel in de krant laatst.....dat is wel heel leuk....ik geniet daar erg van {zei ze bescheiden}
Er zijn al veel mensen die er wat over hebben gezegd en ook via de socials hebben verschillende mensen gereageerd. Dank jullie wel voor de aandacht. Ik beloof dat ik niet naast mijn schoenen ga lopen, dat loopt zo wie zo beroerd.


Kijk dit borduurwerk heb ik al laten zien maar er is wat bij gekomen wat prima gaat matchen....Ik was natuurlijk even bij de kringloop en vond daar dit Schellekoord......


Nou dat gaat een hele leuke grote tas worden met allemaal paarden plaatjes....

Echt dit gooi je toch niet weg......

Het idee zit al in mijn hoofd maar ik moet eerst nog een ander afmaken.....kijk waar ik mee bezig ben....

Kijk de voorkant van de Ot&Sien tas is klaar....en ergens in mijn achterhoofd wist ik dat ik nog iets van Ot&Sien had, een heel klein werkje...
Al het borduurwerk uit de kist gehaald en ja hoor, ik vond het....Dit gaat op de achterkant op de zak voor het fietssleuteltje....

Toch leuk om dat te combineren....

En dan hier ook nog een foto van de 2 high tea-tassen, die zijn ook klaar.....
Deze is voor Marja....

En deze voor Ellen....
Volgende week zaterdag is het zover, dan hebben we High-Tea omdat het quiltgilde 40 jaar bestaat, en ik ben een trots gilde lid, dus ik mag aanschuiven. Lijkt mij een hele leuke dag worden.

Fijn lang pinksterweekend, groetjes, Marion.













 

8 opmerkingen:

  1. Kijk er zijn toch echt wel lieve mensen he, prachtige bloemen heb je gekregen...............liefs. Conny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja fatwa’s een hele leuke verrassing…

      Verwijderen
  2. Geweldige mooie bos bloemen. En wat een leuke tassen heb je gemaakt. Veel plezier met de festiviteiten van het Quiltersgilde! Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zo heeft mijn clubje allemaal een tas met een kopje en een lepeltje..

      Verwijderen
  3. Nou wat leuk, en precies een bos voor jou qua kleur! En je bent alweer lekker bezig met de tassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, lekker in het atelier….helemaal ZEN

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie bloemen kreeg je. En leuke tassen heb je gemaakt. En die met die paarden zal weer een waar kunstwerkje worden.
    Leuk dat je ook een enthousiast Quiltersgildelid bent. Ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De regio dagen zijn altijd gezellig en waardevol

    BeantwoordenVerwijderen