maandag 20 februari 2023

Ik heb een PROEF exemplaar gemaakt.....

Dit is een foto van het Net maar het is wel een Japanse rice-bag, oftewel een Komebukuro......zo weten jullie dat ook. Ik heb er een gemaakt en er zullen er meer volgen want het was zo leuk om te maken en helemaal niet moeilijk Ik was echt een beetje Pippi Langkous, ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat ik het kan, en ik kon het.
Dit is hem geworden.....die stof met die kraaltjes komen van een rok die ik heb gekregen van Gerty van Oene, dus Gerty je rok is gesloopt voor een tas....maar daardoor wel leuk geworden...

Ik heb eigenlijk wat restjes bij elkaar geraapt om dat het een proef exemplaar werd.....resultaat prima...eigenlijk is het ook de bedoeling dat je zo'n tasje maakt van resten en die zelfs hier en daar versteld....genaamd Boro....

En dit is de binnenkant......
en dan hier de bodem...gewoon een vierkant.
Ik heb een filmpje gevonden op het net en daar ben ik mee aan de slag gegaan. Ik heb er ineens heel veel ideeën over hoe ik er nog meer kan maken....wordt vervolgd....
Ik kan niet wachten...
Vandaag is mijn lief met auto's spelen, dus mag ik in mijn atelier spelen met lapjes. Je hoeft dus niet te bellen of langs te komen, ik ben er niet.

Fijne dag, en groetjes van
Marion.








 

3 opmerkingen: