zaterdag 28 januari 2023

Een beroemd familielid in de krant.........

Ik heb het al eens eerder verteld, wij hebben hier in Wognum ieder jaar een grote auto race wedstrijd, de Grand Prix van Wognum. Vorig weekend was het voor de 37ste keer dat het weer werd georganiseerd door mijn zwager Piet Blaauw, alias Piet Speed en zijn maat Nico Braas. Het is wat, 37 jaar al organiseren zij zo'n weekend voor de jeugd van Wognum en dan op vrijdag avond voor de oudere jongere. Inmiddels komen er kinderen met hun vaders naar de wedstrijd, en die vaders hebben als klein jongetje zelf mee gedaan. Grappig is dat.

Het is natuurlijk een spektakel zo'n Grand Prix, en het allerleukste was afgelopen weekend dat het commentaar werd gegeven door een heuse professional, namelijk voetbal commentator Sjors Blaauw van ESPN deed live verslag. Hoe leuk was dat??? 
Sjors Blaauw is de zoon van Piet Speed en hij deed vroeger ook al live verslag  tijdens de Grand Prix van Wognum, en zo is het gekomen......
Ik heb even een fotootje gezocht dan hebben jullie een beeld bij Sjors, de voetbal commentator van ESPN, dan luisteren jullie nu voortaan op een andere manier.........
Sjors is dus mijn neef, en vandaag stond de middenpagina in de krant vol met foto's en het werkverhaal van Sjors. Zo leuk om te lezen en ook nog eens leuk opgeschreven. De verslaggever was in dit geval Richard Vermeer, die woont ook in Wognum, en die kent Sjors heel goed.
Zo mooi als je dromen, die je als klein kind hebt, uitkomen. Ik hoop dat Sjors idd ook nog eens de Champions League mag verslaan, volgens mij gaat hem dat wel lukken.
Ik wens hem in ieder geval veel SUCCES. 

Verder was het een rustig weekje, een ziek kleinkind op de bank bij oma, want mamma moest werken...en een ander kleinkind kwam bij oma spelen want opa en mamma gingen plinten plakken en als je 21/2 bent kan je daar natuurlijk niet bij. Lekker bij oma met de auto's spelen is veel leuker. Ook ben ik druk met de herinnering kussens...Heb inmiddels 3 voorkanten klaar en de 4e staat in de steigers, komt allemaal goed. 

Wens jullie een fijn weekend,
groetjes, Marion.








 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten