woensdag 29 juli 2020

Het kan gewoon..............


Iedereen die mij kent weet dat ik heel graag deuren fotografeer....ik heb er inmiddels wel een paar honderd...wat moet je ermee hoor ik jullie al zachtjes vragen....
Nou, ik wil er echt wat mee.
Misschien wel een quilt maken met als blok een deur. Ja, dat kan gewoon, kijk maar...
Op de foto heb ik wat deuren op stof laten zetten in het formaat A-4.
Ik ga eerst wat proberen op een tas en als dat mijn goedkeuring krijgt ga ik verder met nadenken over een quilt.
Zo gaaf, dat dit gewoon kan, kopiëren op stof!!!!!
Met al dit soort ideeën kan ik dus nog wel wat jaren vooruit, vervelen......ik weet niet wat het is...gelukkig.

Dank zij de goede verjaardags giften en hier en daar een aanbieding heb ik de Weesmeisjes serie kunnen kopen, dus als de verveling toch toe zou slaan heb ik altijd nog mijn boeken.
Mij krijgen ze er niet onder, hahaha

Ik heb overigens ook nog een recept voor jullie. Afgelopen zaterdag was mijn broer bij ons eten want zijn vrouw had een golftournooi in Duitsland en zo was hij toch voorzien van een drankje en een praatje en maagvulling.
Ik had een slanke variant gemaakt op het gerecht Kapsalon, misschien kennen jullie het wel.
Kipsalon (de gezondere versie van de kapsalon) | Eef Kookt Zo
Het is heel makkelijk te maken en het kan ook op de camping. Je hebt dan alleen geen oven om de kaas te laten smelten maar als je de kaas over de hete aardappeltjes strooit smelt ie ook wel, dus op de camping mag dat.
Ik zet er even een linkje voor jullie op.....

Ik heb alleen de saus veranderd in mijn eigen knoflooksaus......Yogonaise, griekse yoghurt, knoflook en gehaktkruiden en verse bieslook....dit alles mengen een uur van te voren....smullen maar....
En mijn broer??????
Die ging likkebaardend naar huis, hij had heerlijk gegeten. Was gezellig.
Ze hebben bij de Lidl wel vaker hele lekkere makkelijke recepten, zoek die kaartjes standaard maar eens op dan zul je het zien.

Oké, nog 1 plaatje dan....


oeps, het zijn er 2 geworden....trotse oma....
Mag straks even op Morgan passen, hoe leuk is dat?

Gezellige dag, groetjes, Marion.





2 opmerkingen:

  1. Ah lieverdje, en een lachje, hij is zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Boeken, recepten, leuke boeken en een hele knappe baby! Weer heerlijk bij je gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen