dinsdag 21 juli 2020

Even showen en tellen......

In 1 dag 4 tasjes rijker......Nou zijn dit ook wel de makkelijkste tasjes, maar toch....We moeten er 50 hebben volgend jaar dus ik werk gestaag door en dan mag het zo af en toe ook wel eens gemakkelijk zijn...toch?
Wel hele leuke stof.....kijk maar wat een leuk effect het heeft....
Ineens zag ik het....2 helften in het midden naast elkaar....toptassie.....
Maar ik heb nog meer gedaan......
Kijk maar even mee.............
De quilt voor kleinzoon Ischa groeit gestaag.....Hij ligt hier even voor de foto op de grond dus de kleur verdeling wordt nog anders, maar ik wilde even kijken hoe het resultaat gaat worden...
Hier nog een plaatje van de zijkant.....moest ik op het bed klimmen en dat was wiebelig natuurlijk...maar het ging goed...pfffffffffff
Ik ben tevreden tot nog toe en het werk aan de quilt was ook heel leuk om te doen....al die kleurtjes zoeken en dan repen snijden...echt leuk!
Vanavond gaan we weer verder.

Ik heb ook nog een klein receptje......Vandaag gaan wij salade Niçoise eten, echt zo'n  's zomers gerecht en het wordt vandaag mooi weer, dus het kan en het mag....


Kijk er maar even naar en anders staan er nog meer op Smulweb. Het enige verschil bij ons is dat ik geen tonijn gebruik maar gerookte kip. Mijn lief houdt niet van vis, maar dat is geen probleem..
Simpele Salade Niçoise | Gewoon Een Foodblog!
Zo ziet dat er dan uit...en dan doe ik er een heerlijk gebakken ciabatta bij, zo lekker...
{ de lekkerste ciabatta haal ik bij de Lidl, die zijn zo smakelijk}

Goed, ik stop mijn verhaaltje weer, want ik krijg koffieklantjes....
Onze dochter wil boodschappen doen en dan brengt ze kleine Morgan even bij ons, kan ik even knuffelen......Doet ze goed.
Fijne dinsdag...of misschien dansdag...

Dansje in de kerk - Marius van Dokkum | Giclee | stips.nl
Dit schilderij is een van mijn favorieten....dansen in Buurtjes kerk te Andijk, dat is nu een restaurant, geschilderd door Marius van Dokkum. Ik had altijd zondagschool les in die kerk, zo herkenbaar.
groetjes, Marion.

1 opmerking: