dinsdag 28 juli 2020

Het atelier draait op volle toeren..............

 Zoals jullie hier kunnen zien is het met de gevraagde hulp gelukt om toch weer een blogje te maken. pfffffffffffff.....
Alle info stond bij de oude vorm aan de rechterkant en nu stond er zomaar wat links onder....ja, en daar keek ik natuurlijk niet......dom van mij maar zo is het gegaan.
Dus voor iedereen die mij heeft willen helpen en voor degene die mij op het goede spoor hebben gezet een dikke klapzoen van mij.....en deze digitale klapzoenen mogen in corona tijd.
Thanx lieve blog collega's.



Wat heb ik nog meer te vertellen....
Ik ben erg druk met mondkapjes en nu moet ik nog elastiek proberen te scoren....elastiek is het nieuwe corona hamster product......ja echt waar, elastiek is bijna niet te koop....morgen maar even naar Middenmeer rijden naar de Opkamer, misschien hebben ze daar nog. Een paar weken geleden had ik daar 10 meter gekocht zo van de rol, dus misschien lukt dat nu weer......ik hoop het...

Ik heb ook nog een opdracht van nicht Gerie tot een goed einde weten te brengen....
Gerie had 2 tafelkleden en een eet-club.
Nu wilde ze graag servetten bij dat ene tafelkleed en dan kon dat misschien gemaakt worden van tafelkleed 1.......wel het is gelukt.
Gerie, je bent een tafelkleed armer maar 8 servetten rijker, hoe mooi is dat.
8 stuks heb ik er gemaakt waarvan 2 met een naad erin, nou dat is toch mooi.
Mooi in een tasje voor je gedaan, ze komen naar u toe nog deze zomer....hahaha....

Wat was er nog meer.....
Nou, kijk maar even naar deze foto.....
Hier ligt de quilt voor Ischa, opgevouwen dat wel....
Ik laat hem binnenkort zien...Gister heb ik alle blokken aan elkaar gezet en toen de 8 rijen weer aan elkaar....een mega klus want spijkerstof is stug en zwaar.....
Het resultaat is naar mijn zin en daar gaat het om.
Dus binnenkort in dit theater te zien.

Verder heb ik via het net ook nog hele leuke stof gekocht.....
Een van deze lappen is voor een speciaal project waarover ik nu nog niets kan vertellen, dat komt nog...

Nou, zo hebben we dan toch vandaag nog een zininquilten verhaaltje, met dank aan de hulp troepen.
Gezellige avond, ik ga nog even verder in het atelier met het speciale stofjes project.
Groetjes, Marion.

We begonnen met klapzoenen en daar eindigen we ook mee.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten