zondag 5 juli 2020

Het is vandaag Ik#blijf#vandaag#lekker#binnen-dag......

Gelukzalig ligt hier een kat te snurken.....want het is z'n weer niet....storm en regen wisselen elkaar af, dus....
Deze kat blijft lekker binnen....
Hier nog zo'n snurker.....19 jaar inmiddels...en o, wat ligt dat lekker zo in dat kuiltje op de bank.....ik blijf hier de hele dag......

En zo is het vandaag alweer 5 juli, the day after, zal ik maar zeggen.....
Gister een hele gezellige verjaardag gehad.
's morgens kwamen de meiden met hun gezin, ja, zelfs kleine Morgan was van de partij....hij had meteen al z'n eerste partijtje......Alweer 11 dagen op deze wereld, wat gaat de tijd toch snel...
Ik kreeg ook een heel mooi kado van de meiden en hun kinders.....
een draaibare snijmat....
daar ben ik heel blij mee...
Ook nog het nieuwste boek van Karin Slaughter gekregen.....lekker  leesvoer...Boekenbon en geld, daar kan ik nog meer leesvoer voor kopen...ik denk aan de Weesmeisjes serie.....
Natuurlijk ook nog post, is ook altijd leuk om wat in de brievenbus te krijgen...
Weer een hele speciale kaart van Greet, mijn patchie vriendin.....
Het is dit keer een schattig quiltje op een kaart, hoe leuk is dat?

Rozen, in een prachtige kleur......het zijn mijn lievelingsbloemen......
en ook nog een bloembakje van mijn schoonzusje....ik heb hem gelijk naar de voorkant van het huis gebracht want daar mocht wel wat nieuws staan.....
Staat weer gezellig zo bij de voordeur....bakje op de nostalgische vuilnisemmer.....
De Blaauwtjes visite was gister op kraamvisite bij een neef van ons en daarna kwamen ze hier....was al wel rond 6 uur, maar dat maakte niet uit...daar had ik al op gerekend, dus ik had een huzarensalade gemaakt....die stond nog in de steigers maar het afmaken was een fluitje van een cent.
En zo zaten we dus gezellig met z'n allen heerlijk te genieten op mijn verjaardag.
Het was een hele leuke dag.
En dat ik een jaar ouder ben geworden is niet erg, ik geniet van het ouder worden....alles wordt al leuker, ik mag nu van alles en ik moet niets meer, dat is heel lekker.
Zo, nu heb ik wel weer genoeg op geschreven...

Gezellige Zondag, hier gaat dat lukken want ik krijg mijn vriendinnen met hun mannen nog op visite...
De maaltijd staat al in de steigers, dus dat is al gedaan....kunnen we lekker kletsen met elkaar onder het genot van een drankje en een hapje....
Ik heb er zin in!

Groetjes, Marion. { nog een klein beetje jarig...}







1 opmerking: