zondag 9 februari 2020

Where Magnolia grows................

Prachtige magnolia's gekregen van stampotgaste Caty, vorige week en nu bloeien ze. Wat zijn dat toch een sierlijke bloemen, en dan die mooie kronkelige takken, echt een plaatje.
Nu nog zo'n struik in mijn tuin, daar gaan we voor dit jaar, er is ergens gerust nog wel een gaatje te maken voor deze plant.
Weet je waar deze vaas met magnolias mij ook aan doet denken....aan het nummer Rollercoaster van Danny Vera.
Hier een linkje naar dat prachtige nummer, daar komen namelijk ook magnolias in voor, luister maar goed.
Maar goed, nog iets anders...
Ik kreeg van stamppotgasten Jan en Marlie  2 Royal Albert kop en schotels, gevuld met hyacinten...
Nou dat zijn toch wel heel mooie kop en schotels, en zo leuk met die hyacinten.
Een met een prachtige berkenboom erop en die ander heeft een kasteel met bloemen erop...
Zo blij mee, kan daar weer hele leuke dingen mee doen. Bolletjes erin is altijd leuk, blauwe druifjes hebben ook zo'n mooie maat voor deze kopjes, mmmm, ideeën genoeg.

Natuurlijk zijn jullie ook nieuwsgierig naar mijn ogen...Wel dat gaat heel goed...ze zijn nog een beetje prikkerig maar de druppeltjes helpen geweldig. Het is natuurlijk weer een vorm van antibiotica dus dat moet nu voorlopig maar eens stoppen, ik val van het een in het ander op deze manier.
Ik hoop dat ik vanaf morgen alles weer met ruime blik kan bekijken dan kunnen mijn hobby's ook weer opgepakt worden, lijkt mij heerlijk.

Vond overigens nog een leuke foto van mezelf, zal hem even laten zien....
Van mijn meisjesnaam heet ik SWIER....en laat er nu in Zuid Limburg een plaats zijn met die naam!
Daar is deze foto genomen, in 1995 denk ik....wat was ik toen nog jong...nog niet eens 50....
Later heb ik er ook nog een foto gemaakt samen met mijn vader, leuk toch?

Genoeg gekletst weer voor vandaag, fijne zondag,
groetjes, Marion.
Gewoon een geborduurde achterkant van een klederdracht jakje, zo mooi....





2 opmerkingen:

  1. Heel mooi liedje van Danny,zo'n prachtige stem heeft hij. En de PF-41-NZ staat er ook op! 😜

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaa ik ken het liedje van Danny, ben geraakt door de tekst. Mijn familie begrijpt niet wat ik nou zo mooi vind aan dit liedje, kan het zelf ook niet verklaren maar ik ben vaak geraakt door muziek en de tekst.

    BeantwoordenVerwijderen