woensdag 19 februari 2020

Ik was even op mijn oude werkplek...........

Hoezo was ik op mijn oude werkplek....
Wel ik moest mijn rijbewijs vernieuwen, en dat moet in het gemeentehuis en het gemeentehuis is gevestigd in de "oude DSB gebouwen ".
Afbeeldingsresultaat voor foto van gemeentehuis Medemblik
Dit gebouw was mijn oude werkplek, hier was ik receptioniste....best raar om daar binnen te lopen...er komen dan toch wel herinneringen naar boven....Het was zo leuk om daar te werken, echt...
Maar goed, volgende week woensdag kan ik het nieuwe rijbewijs al weer ophalen, ik heb gelukkig geen geneeskundige verklaring nodig anders had het nog wel wat weekjes geduurd, althans dat lees ik in de kranten en de ervaring met mijn lief was ook zo, hij moest maanden wachten.

Gister was ik natuurlijk naar de boekhandel voor het nieuwste boek van de 7 zussen, ZON...
Ik had 2 boekenbonnen en die kon ik dus zo inruilen voor het boek, hoe leuk is dat?
Afbeeldingsresultaat voor foto van boek ZON
Nu zit ik natuurlijk in dubio, ga ik er al in lezen of wacht ik tot de vakantie....wat een dilemma kan je hebben.....
Maar ik denk dat ik eerst nog wat aan de quilt ga werken en het lezen maar even uitstel, dat is beter...hoezo vragen jullie je af....wel als ik een boek heeeeeeeeel mooi vind kan ik het moeilijk wegleggen......ik weet het....verslaafd....maar deze verslaving is niet schadelijk, dus.....
Vandaag ga ik zeker verder aan de quilt, heb gisteravond 1 rij van 7 blokken aan elkaar gezet, dus ik kan al een beetje zien hoe het gaat worden.....
Het wordt leuk!
Eerst nog even wat huishoudelijke taken doen, ja dat moet ook op z'n tijd en dan vanmiddag mag ik naar het atelier, dat is dan de beloning....ja, zo werkt dat bij mij...
Gezellig dag allemaal,
groetjes, Marion.

1 opmerking:

  1. Tja DSB...ik vind het ook nog steeds jammer. Misschien dat ik ook nog wel in dat gebouw kom voor een vergadering. Ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen