dinsdag 11 februari 2020

Nog maar een paar nachtjes....

Hoezo nog maar een paar nachtjes...
Wel uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat op de
18e februari
Het nieuwe boek, genaamd ZON te koop zal zijn in Nederland.
Wat is het boek ZON?
Dat is het vijfde deel van de 7 zussen serie van Lucinda Riley....


De Zeven Zussen 6 - Zon 
Eindelijk...

En ik ben er echt helemaal klaar voor, kijk maar....
Ik heb 2 boekenbonnen, dus betalen kan ik het boek, gewoon met deze kaartjes, hoe leuk is dat....
Dus boekenwinkel van Stumpel, ik zal er zijn op 18 februari, 9 uur sharp, en ga dan met ZON naar huis.
Thuis wel alles van te voren regelen natuurlijk, chocolade, thee, iemand die de hond wil uitlaten, een makkelijke maaltijd van te voren verzinnen, want ik zit dan natuurlijk de hele dag op de bank, dat snappen jullie wel.

Ik vond trouwens nog een boek van haar.
Deze...
Ze heeft dit boek jaren terug geschreven onder een andere naam en nu is dit boek her-uitgegeven, mooi toch...
Kan ik toch lezen, en dank zij de oogdruppels, weer echt lezen.

Wat heb ik verder nog gedaan.....
Ik ben natuurlijk druk met de quilt, vierkantjes van spijkerstof meten en knippen en dan nog weer kleinere vierkantjes meten en knippen van gewone stofjes. Die gewone stofjes zijn mijn voorraad lapjes van 10 x 10 cm. die je vaak van een winkel kreeg als je lid was van hun stoffenclub.
Nou deze lapjes komen mooi van pas.
Vond ook nog een leuke uitgave van Quilt&Zo......staan hele leuke dingen in...

Nu zijn jullie weer op de hoogte van het een en ander.
Vandaag weer lekker in het atelier werken, daar kan ik zo'n zin in hebben.
Straks komt nicht Gerie met haar John even koffie drinken, ook weer gezellig.
Fijne dag allemaal, groetjes, Marion.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten