vrijdag 5 juli 2019

The day after...............

Wat een leuke dag had ik gister. Er kwamen ook nog kaarten binnen, een hele mooie zelfgemaakte van Marja, mijn patchie vriendin, ook een hele aparte, zelfgemaakte van Greet, ook patchie vriendin en het frans halsstraatje van Ellen, ook patchie vriendin.
Maar die van Greet show ik even....
Ieder jaar verrast zij mij weer met een hele aparte kaart, die maakt ze zelf van stofjes en draadjes...Ik heb echt bewondering voor haar creatieve inslag.
Greet, dank je wel, het is weer een TOPPER!
We hadden gistermorgen al koffie visite, heel gezellig, onze buren....we hadden elkaar 10 weken niet gezien en gesproken, dus we hadden wel wat in te halen, het was ook zomaar 12 uur. Ik kreeg een boekenbon, dus een Lucinda Riley kan ik weer kopen, heerlijk.
Moet even kijken welke het gaat worden, maar daar kom ik wel uit.
Vriendin Anneke kwam met dit leuke patroontje van Soed idee, een hele leuke borduur winkel, en nu kan ik een speldenkussentje maken.
Jullie begrijpen wel dat ik geen speldenkussen heb, die ga ik nu dus maken.
Ze had ook nog een heel handig keukenhulpje voor mij mee.
Dit is een knoflookpers voor mensen met pijnlijke vingers en handen, dus precies wat voor mij. Dank je wel Anneke, ik ga hem veel gebruiken, en het kussentje kom je t.z.t. wel te zien.

We waren natuurlijk ook nog uit eten bij Zorba, het griekse restaurant in Hoorn.

We hadden alle twee het maandmenu van Juli, en het was heerlijk. Het is en blijft een heel gezellig restaurant met heerlijk eten en een zeer vriendelijke bediening.
Al met al een zeer geslaagde dag vond ik.
Hartelijk dank voor alle felicitaties op FB, het waren er nogal wat, heel leuk.

Goed dan nog de spreuk van vandaag...
Ik ken er nog een...
Doe eens gek, doe je haar los.....
Zeg dat vaak tegen mijn lief, die heeft stekeltjes....
Mijn eigen sprookje leef al bijna 44 jaar met mijn eigen prins, nee hij had geen paard wel een Ford 17M, lekker makkelijk, zit beter dan met z'n tweeën op een paard.

Hele gezellige dag allemaal, ik ga straks naar de speeltuin, morgen meer hierover....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten