maandag 29 juli 2019

Pannenkoeken eten...ToerdeMolenweg........

Pannenkoeken eten bij Ootje Konkel in Scharwoude....dat is beslist een aanrader...Wat hebben we gesmuld. Wie zijn we vragen jullie je af, wel dat zal ik vertellen....
Dit zijn Cees en Anneke, die hadden ons uitgenodigd om bij Ootje Konkel pannenkoeken te komen eten met z'n allen. Dus mijn kinderen met hun aanhang, en mijn lief en ik, en dat allemaal omdat we jarig waren geweest. Wat een gezelligheid, en wat een keuze....
Voor de kinderen stond er een zak klaar met kleurtjes en en  koksmuts en een ballon. Op de achterkant van de zak kun je een plaat kleuren, zo leuk bedacht.
Je kon ook als kok op de foto, hier mijn kleinzoon, hoewel hij er eigenlijk te groot voor was....
We konden moeilijk kiezen uit het grote assortiment van pannenkoeken, en het leuke was dat ze allemaal van die leuke namen hadden.
Rezaine droom= met rozijnen
Volle hooischuur= spek,ham,prei, en beemsterkaas
Gaitebreier en pittige moid, echt zo leuk bedacht.
Ik had deze....
Swietslander, en hij was HEEEEEEEEERLIJK!
Dus zoek je nog een adresje om pannenkoeken te eten, Ootje Konkel, heel gezellig en lekker.
Cees en Anneke dank je wel voor het heerlijke uitje, was gezellig en lekkerrrrr.

Gister heb ik mij ook nog bezig gehouden met de aankomende fietstocht, ToerdeMolenweg...
De hele route heb ik met de auto gevolgd, natuurlijk niet alle paadjes want hier en daar mocht geen auto. Ja, ik wilde toch wel even weten waar we kunnen lunchen en hoelang het fietsen is, wel belangrijk toch?
We kwamen langs leuke punten.....dus het komt goed a.s. vrijdag.
Er is hier ook zoveel te zien, de Stoomtrein, met z'n stationnetjes....
Dit is de trots van Hoorn, Bello.....

Image result for foto's van Twisk
Mooie boerderijen en nog in volle glorie..........
Image result for foto's van hoogwoud
Molens hebben we hier ook nog.....

Kortom genoeg te zien, en leuk om langs te fietsen.
Nu moet ik alleen nog het diner samenstellen maar ook dat komt wel goed. Als het mij niet lukt dan kan ik altijd nog pannenkoeken eten gaan, hahaha.......

En zo was het weekend zomaar weer om, gelukkig is het niet meer zo warm, prettiger voor ons Nederlanders.
Fijne maandag, groetjes,
Marion.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten