maandag 1 juli 2019

Al een heeeeeel klein beetje jarig............

Donderdag 4 juli a.s., is het independence day en ook mijn verjaardag. Ik vind dat zelf heel leuk dat die 2 dagen samenvallen, want ik voel mijzelf namelijk best wel een onafhankelijke vrouw...
Maar goed, a.s. donderdag dus mijn verjaardag....en dan gaan mijn lief en ik altijd heerlijk uit eten, ik denk dit jaar maar weer eens Grieks. Ik ben dan 's avonds  niet thuis, dus had mijn broer bedacht, ik ga zondag alvast naar mijn zus met een cadeautje....En wat voor een cadeautje...
Ten eerste een hele lieve kaart van hem en z'n vrouw Nathalie, die niet mee was aangezien zij in Duitsland woont....maar in die kaart zat ook mijn cadeautje.....
2 kaartjes voor de schouwburg op 25 oktober.....Wat is daar te doen....
The story of George Michael...gezongen en gepresenteerd door Charly Luske.
Ik ben een groot fan van George Michael, dus dit is een waanzinnig cadeau....
Samen met mijn lief mag ik daar naar toe.
Ik ben er heel blij mee.
Dank lieve broer en schoonzus.

Maar er was nog een waanzinnige gebeurtenis gister, althans voor mij als niet voetbalfan...
sorry hoor, het voetbalvirus is bij mij met hand en tand bestreden......zelfs mijn echtgenoot heb ik erop uitgezocht....geen voetballer.....
Wij zijn Grand Prix fan.
Max heeft GEWONNEN!!! en hoe...
Deze gozer maakt van het autoracen een spektakel die z'n weerga niet kent.
Iedereen is eigenlijk bang van hem omdat hij zeer verrassend uit de hoek kan komen en dat maakt hem nou zo sterk. Ik zie hem zeker binnen niet al te lange tijd Wereldkampioen worden en dat heeft ie dan verdiend ook.

En dan hebben we ook nog de spreuk....
Ja, ik heb er inmiddels al veel, en jullie....
leren steppen, fietsen, autorijden, trouwen, kinderen baren, leuk werk vinden, kleinkinderen krijgen, vriendschappen krijgen, te veel om te benoemen...
En dan is de week weer gewoon begonnen en een nieuwe maand...Het jaar is al weer half om....
Gezellige maandag, groetjes, Marion.




2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooi kado! En Max is een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was een leuke verrassing! Wordt vast een prachtige avond.
    Alvast van harte gefeliciteerd, je bent nu over anderhalve dag echt jarig! Ik heb het achter de rug. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen