zaterdag 3 februari 2024

Het staat erin maar...................het is er niet....

Krijgen jullie dit ook? Iedere week valt er hier een leesmap door de brievenbus, nee, niet die met de Libelle en de Margriet en andere gezelligheid, maar een map vol met folders van winkels in de buurt. Ik weiger deze folders niet want er staat zo nu en dan best wel wat in wat ik graag wil hebben. Deze week was het raak....In de Lidl folder stond iets wat ik wilde hebben en een Lidl winkel is op loopafstand voor mij.....In de Kruidvat folder stond ook een hele leuke aanbieding dus daar zette ik ook op in....
Bij de Kruidvat moest ik op dinsdag zijn want dan zou de aanbieding pas verkocht worden vanaf 9 uur en OP=OP.......laat dat duidelijk zijn.....


Ik lag dus om 9 uur voor de deur en kon naar binnen om te scoren.....hier kun je zien wat ik wilde hebben....
De Tulpenvaas.........helaas niet geleverd

Het tafelkleed, die wilde ik het  liefst, .....helaas niet geleverd

De gouden lepeltjes.......YES die waren er wel, wel 4 pakjes.....dit is een superreclame....

De keukendoek....helaas niet geleverd

9.15 stond ik, een illusie armer, weer buiten....

Gelukkig zou er morgen, dus woensdag, bij de Lidl ook zo'n aanbieding zijn. Keurig afgesproken met de Kruidvat, de aanbieding van de Kruidvat op dinsdag dan de aanbieding van de Lidl op woensdag. Hier zijn deze 2 winkels bijna naast elkaar dus dat is fijn....hmhmhm...

Wederom was ik op tijd, en wel om 8 uur...want ja, Op=OP....


Ik wilde graag de keukendoeken en een van de schorten....helaas de schorten waren er alleen in de streep variant en de keukendoeken heb ik gescoord.....
Kijk hoe mooi dat eruit ziet.....en ja, daar kan ik wat mee.....want ik heb namelijk bordduurwerk in blauw/wit


Hier wilde ik dus een tas mee maken met het borduurwerk en het tafelkleed en de theedoeken....Het is teveel gevraagd, ik begrijp het nu....
Het cheffie van de Lidl haalde gewoon zijn schouders op en zei dat het zo een maal ging bij de Lidl, en het meisje van de Kruidvat vond het jammer voor mij maar kon verder niets doen.
Nou vraag ik mij af ...........
Waarom krijg ik nou een reclamefolder in de brievenbus en wat moet ik er mee....
Dit is namelijk niet de eerste keer dat mij zoiets overkomt......en het rare is ook nog dat je de Kruidvat winkels hier in de omgeving niet kan bellen om te vragen of ze het product van mijn keuze daar wel hebben. Vriendelijk toch beslist werd mij geadviseerd om desbetreffende zaken te bezoeken en dan zelf te kijken.
Over milieu gesproken!
Nou maar kijken of ik met de keukendoeken iets kan en dan samen met het borduurwerk.....
Spannend.....stiekem ga ik a.s. dinsdag wel even kijken of het alsnog geleverd is, een nalevering misschien, je weet het niet.....

Ik wens jullie een fijn weekend,
groetjes, Marion.












 

2 opmerkingen:

  1. Wat jammer nou, hopelijk heb je binnenkort wel succes. Maar hier gebeurt het zo vaak, dat ik nu die folders niet meer wil hebben door de brievenbus. Scheelt tijd en ergenis plus ook goedkoop😄🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het is altijd een goedoe met die folders. Diverse aanbiedingen op verschillende dagen. Je moet wel heel goed opletten.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen