dinsdag 29 juni 2021

{ Markt} Kraamspullen kopen.....

 

Een naakte marktkraam......zo ziet dat er ongeveer uit. Zo zal onze kraam er ook uit zien, dus die kraam moet aangekleed worden.
Goed, ik heb mijn wensen al hier en daar laten vallen met als resultaat 2 grote zeilen voor eventueel op het tafelgedeelte van de kraam tot op de grond aan de voorkant. Dan hebben we dus een dichte voorkant en  nog een zeil voor eventueel aan de achterzijde als het waait of wat dan ook. { Ik ga er vanuit dat het mooi droog weer zal zijn, niet te heet, maar precies goed }
Vandaag dus even kraampakjes gehaald samen met mijn dochter......hele grote klemmen om de boel vast te klemmen, bindtouw en knijpers om onze tassen aan de achterzijde op te hangen.....niet onbelangrijk denk ik......2 grote plastic tafelzeilen om de kraam mooi mee aan te kleden, het oog wil ook wat.....en een opschrijfboek om onze verkoop resultaten in te schrijven.
Wat denken jullie tot zover.....we komen goed beslagen ten ijs, zou ik zeggen.
Al onze spulletjes konden we gewoon heerlijk shoppen bij de Action, wat toch een wereldwinkel voor een kraamvrouw.
Na het Action bezoek zijn we ook nog even langs de kringloop gegaan, en natuurlijk kwam ik nog weer met 2 borduurwerken terug, ik kon ze niet laten liggen. Ook nog een boek, altijd fijn om nog wat leeswerk achter de hand te hebben....en nog een schattig melkkannetje.
Ja, ik spaar melkkannetjes maar heb er eigenlijk al genoeg en nu zag ik deze, zo schattig...het is een koetje...


Verder hadden we een erge natte dag vandaag, dus van mijn schoonmaakwerk aan de caravan kwam niet zoveel. Ik heb eigenlijk alles al gedaan behalve de vloer gezogen en gedweild, dat moet nog. Alles moet er dan even uit, en dan doe ik alles in de garage, stofzuigen en soppen en dan alles er weer in. Fluitje van een cent maar het moet wel droog zijn....en vandaag kwam hier zoveel water naar beneden dat het zo de caravan in kon spoelen....bijna....

En zo is deze dinsdag ook al weer teneinde gekomen. Morgen mag ik mijn 2e prik halen, dus dan zijn mijn lief en ik ook helemaal rondom beschermd, dat is een fijn gevoel....

Voor nu sluiten we dit verhaaltje maar weer af...
Slaap lekker voor straks,
groetjes, Marion.

Ik laat hem toch nog even zien, onze poster.....
Jullie komen toch allemaal.......






1 opmerking:

  1. We hebben top geshopt mam. En heel gezellig zo even! Wordt heel leuk op de markt.

    BeantwoordenVerwijderen