zaterdag 8 juni 2019

Soms moet je kiezen.....

Een klein ventje is samen met z'n mamma op vakantie naar Beekbergen. Wij mochten gister even mee naar Beekbergen om de fiets ook op vakantie te laten gaan. Is natuurlijk ook heel leuk om daar te fietsen, als het HERFSTweer van vandaag dat toelaat. Wat erg, zo'n storm met de Pinksterdagen.
Kijk hem genieten, onze Phlynn, hij had eigenlijk geen tijd om even op de foto te gaan, de glijbaan was veel spannender.
Eerst was hij op de babyglijbaan, maar die grote glijbaan aan de andere kant was toch veel spannender, dus daar moest hij heen.
Ik hoop dat het weer nog heel zonnig gaat worden voor die twee. Fijne vakantie!

Maar weet je wat er ook nog was gistermiddag, in de stad Hoorn, bij boekhandel Stumpel???
Een signeer sessie met KARIN SLAUGHTER, hoe leuk was dat??
Heel leuk lees ik in de krant....ik had er anders zeker naar toe gegaan met een boek van haar in mijn hand voor een handtekening en misschien een klein babbeltje....
Maar ja, dat is het leven, soms moet je kiezen....
Ik heb nog wel een boekenbon, misschien dan maar haar nieuwste boek....
Toch wel knap, ieder jaar een nieuw boek afleveren, ik geef het je te doen.
Voor de challenge, die 7 dagen duurt, had ik vandaag boekcover nummer 4.....
Dit boek heb ik echt in een weekend uitgelezen, en toen de film uitkwam moest ik die gewoon zien.
Dit is een boek dat je nooit vergeet als je het gelezen hebt. De andere cultuur, die zie en ruik je gewoon, heel goed beschreven.

En dan zijn we alweer bij de spreuk gekomen.....
En weet je waarom???

Dan zit je gezicht het lekkerst!

Dus gewoon doen, altijd en overal.

Fijne zaterdag, herfstachtig, maar maak er toch maar wat van. Ik denk dat het bij ons een ovenschotel wordt. Ja, ik mag graag iets met eten doen wat bij de dag past, jullie horen het nog.
Groetjes, Marion.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten