donderdag 6 juni 2019

Een leuke challenge.......

Dit keer geen deur maar een mooi kerk torentje. Zo'n torentje wat je vaak in cowboyfilms tegenkomt. Deze was gewoon in Frankrijk te zien in het plaatsje, lach niet, Pantalon, het plaatsje heet echt zo.
Zoals jullie al lezen ben ik uitgedaagd om mee te doen aan een challenge om het lezen van boeken te bevorderen.
Nou ben ik zelf iemand van  Het Boek, en niet van de E-reader. Niks mis met een E-reader, alleen het is niet mijn ding.
Ik wil een boek zien, voelen, proeven bijna, en even achterin alvast spieken of ik aan de weet kan komen hoe het afloopt.....
Dus ik laat boekomslagen zien of de kaft...
Gister had ik deze....
Tijdens de challenge hoef ik geen commentaar te geven over het boek, dus dat doe dan hier maar even...
Dit is een heeeeeeeeeel mooi boek, echt je kunt het bijna niet wegleggen, je bent er vervelend van....dus als je het tegenkomt, waar dan ook, ga het lezen.
Dan moest ik ook nog iemand uitdagen om ook deze challenge te doen en toen heb ik gister nicht Gerie gekozen, ook een leesbeest. Zij komt altijd bij mij met heel veel boeken en die ruilen we dan weer, we hebben onze eigen Bib.

Vandaag had ik dit boek....
Ja, ik hou ook van misdaad, en dan vooral van Karin Slaughter....Hoe zij die boeken in elkaar flanst, met de gruwelijkste moorden en dan is het plot weer heel anders dan ik had verwacht.
Achterin kijken hoe het afloopt heeft bij haar boeken geen zin, je snapt het gewoon niet.
Vandaag heb ik oud collega Wil Bootsman uitgedaagd. Sinds ze met pensioen is zal ze wel veel lezen.

Dit is ook een leuk plaatje, simpele luikjes met een hartje, zo schattig en verveloos....
Maar ik heb ook nog een deurtje natuurlijk....
Behoeft geen uitleg denk ik.

Ik had ook nog een vraag over het Wognumse bos, wel het is een aangelegd groot park met heel veel bomen, en het is gesitueerd langs de zomerdijk richting de Zuidermeer. Het loopt van de zomerdijk tot de grens van de toenmalige nieuwbouw, die nieuwbouw is inmiddels heel veel groter gegroeid.
Het is aangelegd in 1995, mijn jongste dochter heeft daar nog bomen geplant met school.
En ze noemen het Wognums bos, maar het is een park met ook veel water, zelfs zwemwater voor de honden en bruggetjes voor de honden.
Voor degene die dit wilde weten, je kan ook op google Wognumse Bos intikken dan krijg je plaatjes.

Zo iedereen weer van info voorzien, ik ga vandaag lunchen met vriendin Linda, die moet toevallig rond het middaguur in Wognum zijn en daarom hebben wij gezellig afgesproken.
Morgen meer hierover.
De spreuk....
Helemaal waar!
Het zijn de kleine dingen die het doen, toch?
fijne dag allemaal..
groetjes, Marion.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten