woensdag 19 juni 2019

Een blogje op Woensdag..........

Dit vind ik nou een heel mooi plaatje.....
Zo'n verveloos deurtje, aan de onderkant is al het een en ander weggesleten, en dan die prachtige paarse bloemetjes erbij......Echt frans....
Dit boek mocht ik lezen van vriendin Ria, zij leest van mij de zeven zusters serie, dus had zij dit boek gekocht.
Mooi om de tijd te doden tot het 31 december is, en deel 6 van de zusters uitkomt....
Jammer dit, Lucinda Riley schrijft te mooi, het blijft je achtervolgen en je wil weten hoe het verder gaat.....zucht.....
Ik heb hem uit!
Het is trouwens een heel mooi boek, met verschillende verhaallijnen erin, weer knap gedaan.
Nu maar weer op zoek naar een ander boek, heb ik nog wel hoor, er liggen er genoeg die ik nog lezen moet, of wil, ja wat is het eigenlijk, ik denk toch moet.....

We hebben ook nog een spreuk vandaag.....
Zoals je het leest is het wel waar, maar........
Afbeeldingsresultaat voor wie nooit bang is kan ook nooit dapper zijn
Deze meid was wel heel erg dapper, je zag haar eigenlijk nooit bang....
Ik moet er echt over nadenken, wanneer was ik bang, en was ik toen dapper .......
En ben niet zo gauw bang......jullie?

We doen nog een deurtje....
Het deurtje oogt nog fris, maar de trap is al enige tijd begroeid met planten, mos en vuil....Ik zou er niet over willen lopen, bang dat het glad is....
Het weer is vandaag alweer op z'n retour, het regent hier ook al, terwijl ik om 7 uur met de hond in het heerlijke zonnetje liep, gewoon in mijn t-shirt.....
Het wil gewoon niet dit jaar...
Ik wens jullie toch een leuke woensdag,
groetjes, Marion.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten