vrijdag 5 januari 2018

We beginnen met de spreuk......

Dit is ook zo'n spreuk die echt raak is...Iedereen heeft wel iets aantrekkelijks, een mooie lach, leuke ogen, gezelligheid, meelevendheid, spontaniteit, och er is zoveel...En toch zijn er inderdaad mensen die zichzelf niet leuk vinden. Ik heb gewerkt bij de GGZ en daar zag je dat heel veel.
Zo jammer, want ze waren toch allemaal echt wel leuk op hun eigen manier.....
Dus kop op, je bent leuk genoeg.
En dan kijk je berichtjes op FB, en dan kom je dit patroontje tegen, van Steekjes&Kruisjes overigens.
Voor het weer nieuwjaar wordt ga ik dit borduren en dan maak ik er een kussentje van.
Of deze....
Ook een mooie, simpel maar leuk..daar hou ik van...of ik maak ze alle twee.....
Het is niet veel werk, 12 letters en een hartje...en het randje daarna.....

Maar zal ik jullie nog wat laten zien, onze buitenkat Peppie, ja daar is ie weer.....
Goed verstopt, denkt ie, ja binnen is ie bijna niet te vinden, maar buiten ziet dat er zo uit....
Leuk toch...
Hij dacht hier toch van:  Ze hebben mij in de gaten.....

Vanmiddag mag ik weer even naar de Handclinic, de therapeut gaat weer even kijken hoe het met de vinger gaat. Ik vind van goed, maar daar kan hij wel anders over denken. We gaan het zien.
Bij deze weer een groet met een glimlach en de sneeuwpop doet ook weer mee...
Fijne Vrijdag....


2 opmerkingen:

  1. En? Hoe was het bij de therapeut? Was hij tevreden?
    Leuk borduurtje, heb het patroontje even opgeslagen, echt iets om eens tussendoor te maken.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha die Peppie. Toch niet zo goed verstopt als hij dacht

    BeantwoordenVerwijderen