maandag 20 november 2017

Een boompje van........ja, natuurlijk, de ACTION.....

Eerst laat ik jullie even deze foto zien, deze foto straalt kracht uit en niet zo'n beetje ook. Soms kom je iets tegen en dan denk je, ja daar kan ik wat mee, vandaar dat ik het op de foto heb gezet. Wat is het? Wel de wielafdrukken van een hele grote shovel.
Maar er is nog meer....
Ik ben uitgenodigd om mee te doen, op FB, met een uitdaging om elke dag, 7 dagen lang een zwart/wit foto te plaatsen. Dit moet een plaatje zijn dat mijn dagelijks leven weergeeft, 7 dagen lang, er mogen geen mensen op staan en ik mag ook geen uitleg geven.

Ik begon met deze foto, alleen hier is hij niet zwart/wit...
 en vandaag heb ik deze geplaatst....
Je kan het eventueel volgen op mijn FB pagina. 
Ik vind het een leuke uitdaging.

Nu het boompje...
Kijk hoe leuk, en dat voor € 4,99.....
Mijn vriendin Anneke bracht mij op het idee om kleine ornamentjes te borduren die gaan over kerst en de winter.
Zij is daar mee bezig en dat wordt heel leuk. Ik was bij de ACTION en had deze boompjes wel gezien, niet gekocht...
Thuis borrelde ineens dit idee op, dus weer naar de ACTION, en gelukkig ze hadden ze nog.
Zie je nou hoe gevaarlijk deze winkels zijn, je wordt er gewoon naar toe getrokken....
Het zal pas volgend jaar klaar zijn want zo snel borduur ik niet, maar het is wel leuk. 
Ik heb ook nog een spreuk vandaag:
Dan sta je open voor informatie, daarom lukt het bij kleine kinderen ook heel goed om ze iets te leren.
Ik wens jullie een gezellige kalmaandag, ik ga straks even naar Amsterdam, naar de handclinic om mijn aanstaande operatie door te spreken.
Groetjes met een glimlach,
Marion.



1 opmerking:

  1. Jazeker, de Action zuigt de mensen naar de winkel, daarom kom ik er niet zo vaak;-)
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen