woensdag 8 november 2017

2 dozen met handwerkspulletjes.....

Ik ben een beetje laat met het blogje van vandaag, maar dat heeft een goede reden.
Vannacht was Phlynn bij ons en vanmorgen kwam zijn mamma hem weer ophalen maar dan moet hij natuurlijk wel in de kleren zijn, zijn broodje moet al op zijn en dan ook nog een flesje melk. Dus jullie begrijpen het al, ik was een beetje druk.
Toen Phlynn en z'n mamma vertrokken waren trok ik de wandelschoenen aan om met Silka naar het park te gaan.
We liepen heel gezellig want we kwamen Marlies met Kees tegen, de grote vriend van Silka.
 De honden gingen lekker rennen en wij hebben weer even het een en ander de revu laten passeren.
Gister ben ik na de tandarts nog even bij mijn nicht geweest want die had wat doosjes met handwerkspullen en die wilde ze bijna weggooien en toen dacht ze aan mij. Lief he, dus dat heb ik even opgehaald. Was even heel gezellig om elkaar te zien en te spreken.
Ik moet het allemaal nog wel goed bekijken want daar had ik nog geen tijd voor.

Vandaag hebben we natuurlijk ook nog de spreuk...
En het is echt van groot belang dat wij deze spreuk aandacht geven. Heel veel mensen krijgen tekort aandacht.
Denk er maar eens over na, en probeer het maar eens.
Ik wens jullie een gezellige Wensdag,groetjes met een glimlach,
Marion.




2 opmerkingen:

  1. Mooie spreuk, helemaal waar. Wat een schattige Phlynn.
    En de handwerkspulletjes, altijd leuk om weer wat te krijgen.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij zit er mooi bij zo in de stoel😁

    BeantwoordenVerwijderen