woensdag 18 oktober 2017

Mijn leuke bladen.......

Ik had dit blad al even laten zien maar nu mogen jullie er ook even in kijken....
Er staan zulke leuke dingen {weer} in, vooral nu veel kerstitems. Jullie denken misschien, nu al, maar als je wat maken wil heb je nog net genoeg tijd, vandaar.
Deze krans bijvoorbeeld, te leuk om te negeren, dus wie weet hangt hij deze kerst zomaar aan mijn deur. Het is niet moeilijk, het zijn wat lapjes en strikjes, en wat kaneelstokjes en een kerstmannetje. De krans verkoopt de Action, straks maar even daar neuzen.
Maar er was nog wat leuks...
Jullie weten al dat ik fan ben van adventkalenders, wel die staat er ook in.....
Het is een engel en haar jurk zit vol met vakjes, enig.....
Volgende week maar een dag plannen dat ik zogenaamd niet thuis ben, kan ik mij lekker uitleven.
Maar ik heb nog een leuk blad, zag hem toevallig voorbij komen bij Steekjes en Kruisjes. Dit blad heb ik ook uit Frankrijk meegenomen.
Je kan ze wel in Nederland bestellen via een formulier dat achterin dit blad zit. Heb ik al eens gedaan en ging perfect. Het bedrijf wat dit blad uitgeeft zit in Spanje, is vast belasting technisch voordelig, want het is een frans blad.
Ik had er een briefje bij gedaan in het Engels en in het Frans en het kwam allemaal goed.
Maar er staan ook zulke leuke dingen in...
Wat dacht je van dit tasje.....
Jammer dat hij net in de midden zit, maar ik ben dol op tasjes en deze is zo gaaf, leuk project voor een volgende caravanreis denk ik......
Nou voor vandaag is dit het, de spreuk sprak mij niet zo aan, dus die laat ik achterwege.
Fijne woensdag,
groetjes,
Marion, met een glimlach.....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten